Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2009

Sujan

FrkT har du taget en ny test??? Hvad viste den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2009

H+S Skjolgborg.

Du skal lave en ny og jeg ville nok vente til dag 4+0=28dagen eller efter..

Men den gang med min datter der var jeg 4+0 troede jeg og efter 8 min der stod man skulle aflæse den inden for 10 min var den svag og efter 2-3 tmer var den mere positiv/svag.Jeg tog en morgen efter og den var mere positiv..
kom til scanningen da jeg var 6+0 troede jeg men var kun 5+5 så endelig den dag på min 4+0 eller 28 dag da jeg teste var jeg endelig kun 3+5 henne...

Så man kan teste før 4+0/28 dagen..

Men jeg vlle vente til 28-29 dagen.
Håber den er der for dig. XXX finger..

Mvh Henriette

Anmeld

20. juli 2009

FrkT

Jeg har ikke taget ny test siden i går, og regner også med at jeg venter til enten lørdag, hvor jeg forventer min mens, og ellers et par dage efter, hvis ikke mens kommer før det. Synes også det er underligt der først er en positiv og så en negativ test, som jeg jo fik i går. Så regner heller ikke med at der er noget, desværre.
Har stadig mens-agtige smerter og kvalme. Men nu må vi se. Tvivler dog på at der er noget.

Anmeld

20. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
FrkT skriver:

Jeg har ikke taget ny test siden i går, og regner også med at jeg venter til enten lørdag, hvor jeg forventer min mens, og ellers et par dage efter, hvis ikke mens kommer før det. Synes også det er underligt der først er en positiv og så en negativ test, som jeg jo fik i går. Så regner heller ikke med at der er noget, desværre.
Har stadig mens-agtige smerter og kvalme. Men nu må vi se. Tvivler dog på at der er noget.

du kan godt få en positiv og så en negativ, for det kommer jo an på koncentrationen af HCG i urinen.... jo længere tid urinen har ligget i blæren, jo lettere vil det være at spore HCG
Synes det er fint at du venter med at teste, til forventet mens dag, men du burde kunne se om testen er positiv hvis du tester med morgenurin!
for at du får dine 2 streger!
Knus Caroline 8+4

Anmeld

20. juli 2009

LineD

Jeg ville også slå lidt koldt vand i blodet piger, aflæsninger efter de 5 min er ugyldige, som den fine indlægsseddel jo siger

Men igen min dejlige Thilde Så er der jo masser af dage at løbe på endnu

Anmeld

20. juli 2009

AnneKH

Hej Frk T.
Din historie minder bare SÅ meget om min..  
Jeg havde en periode, hvor jeg tog RIGTIG mange tests. Og jeg blev jo efterhånden vant til, at de var negative! Så den sidste negative test jeg tog, smed jeg bare i skraldespanden, og glemte alt om den igen. Et par dage senere, tog jeg den (rent tilfældigt) op, og gudhjælpme om den ikke var blevet positiv! Hmm!!! Vi læste på pakken, at en test kan blive falsk positiv hvis man aflæser for seng så..igen..slog vi det hen, og forsøgte at glemme alt om den test! 
Da jeg kom på arbejde, fortalte en kollega at han skulle være far, og så kunne jeg bare ikke slippe tanken om den positive/negative test derhjemme.. så jeg ringede til kæresten og beordrede ham ned i Netto efter en ny test, så vi kunne være sikre! Den var altså go nok.. vi lavede lige 3 positive i træk. Stregerne var meget svage, men de var der!   
Det kom sådan bag på os, for vores lille guldklump var ikke planlagt.. men sikke en historie at kunne fortælle idag! Og vi GLÆDER os til at se den lille til december.

Jeg håber for dig, at der er 2 RIGTIGE streger snart..

Et kæmpe kram fra mig
17+4

Anmeld

20. juli 2009

FrkT

Mange tak allesammen  Ja, nu må jeg bare vente og se. Og er der ikke noget, så er det bare på den igen igen. Håber håber håber dog på at de to streger ikke var falske... lige nu ville jeg give hvad som helst for enten at være synsk eller at kunne spole tiden 1 uges tid frem. Jeg er IKKE god til at være tålmodig når der er noget jeg går og venter på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.