Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.178 visninger
16 svar
0 synes godt om
18. juli 2009

FrkT

Jeg havde ca. min ÆL den 14. juli. Og har i går og i dag haft mens-lignende smerter og en smule kvalme. Forventer først min mens ca. den 25. Men for sjov tænkte jeg at jeg ville tage en test her for 3-4 timer siden (ca.). Vidste godt at hvis der var noget ville det være for tidligt, men er vist en testnarkoman. Men efter 2 min var der stadig kun den ene streg. Og som jeg har gjort så mange andre gange, så kiggede jeg lige igen på den nu her. Dvs. 3-4 timer efter jeg tog den. Og der er fandme to streger. Nummer to er MEGET svag og kun en antydning af en streg, men den ER der. Jeg havde den endda inde ved Jens for at spørge om han kunne se mere end én streg, og det kunne han også, så det er ikke bare mig. Men er der ikke noget med at man max må aflæse den efter 5 min eller noget? Er der nogen der har prøvet noget lignende? Hjælp!

Knus Thilde, som virkelig håber den er der, men som er helt forvirret!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2009

Smukkert

FrkT skriver:

Jeg havde ca. min ÆL den 14. juli. Og har i går og i dag haft mens-lignende smerter og en smule kvalme. Forventer først min mens ca. den 25. Men for sjov tænkte jeg at jeg ville tage en test her for 3-4 timer siden (ca.). Vidste godt at hvis der var noget ville det være for tidligt, men er vist en testnarkoman. Men efter 2 min var der stadig kun den ene streg. Og som jeg har gjort så mange andre gange, så kiggede jeg lige igen på den nu her. Dvs. 3-4 timer efter jeg tog den. Og der er fandme to streger. Nummer to er MEGET svag og kun en antydning af en streg, men den ER der. Jeg havde den endda inde ved Jens for at spørge om han kunne se mere end én streg, og det kunne han også, så det er ikke bare mig. Men er der ikke noget med at man max må aflæse den efter 5 min eller noget? Er der nogen der har prøvet noget lignende? Hjælp!

Knus Thilde, som virkelig håber den er der, men som er helt forvirret!

Jo, man kan ikke regne med resultatet efter så lang tid, men jeg tør godt ønske dig tillykke allerede, for som du beskriver dine sympotomer så lyder du gravid

Anmeld

18. juli 2009

FrkT

Jeg glemte at skrive, at jeg også føler mig vildt oppustet, en anelse mere træt end normalt og så skal jeg tisse mere end jeg plejer. Men ved ikke om det bare er symptomer jeg "bilder mig ind"....

Anmeld

18. juli 2009

Becks

FrkT skriver:

Jeg glemte at skrive, at jeg også føler mig vildt oppustet, en anelse mere træt end normalt og så skal jeg tisse mere end jeg plejer. Men ved ikke om det bare er symptomer jeg "bilder mig ind"....

Test igen imorgen tidlig hvis du har flere teste

Ih bliver spaendende

Anmeld

18. juli 2009

FrkT

Jeg har tre tests tilbage, 2 strimmel og 1 stav fra samme firma. Gud hvor jeg håber.

Anmeld

18. juli 2009

Betina88

Jeg vil krydse fingre for dig , og håber at det bli'r positivt ..

Anmeld

18. juli 2009

silden85

krydser finger for dig

Anmeld

18. juli 2009

jetteC

hej
hvis der er 2 strejer er den posetiv..
jeg er gravid for 3 gang og mine test har gjordt det samme en kraftig streg og en svag men så er den posetiv bare man kan se strejen ss
så tillykke med din graviditet

knus jettec

ps. har en søster som tog en test den gjore det samme og hun var kun 3uger henne da hun tog den ss

Anmeld

18. juli 2009

FrkT

jetteC skriver:

hej
hvis der er 2 strejer er den posetiv..
jeg er gravid for 3 gang og mine test har gjordt det samme en kraftig streg og en svag men så er den posetiv bare man kan se strejen ss
så tillykke med din graviditet

knus jettec

ps. har en søster som tog en test den gjore det samme og hun var kun 3uger henne da hun tog den ss

HVIS den er god nok og jeg er gravid, så har jeg regnet mig frem til at jeg kun er 2+3... så det er jo tidligere endnu?

Anmeld

20. juli 2009

kiwilouise

er det ikke muligt at testen kan tage fejl?? ikke fordi jeg vil ødelægge den gode stemning har selv haft kvalme i 3 uger nu og har taget rigtig mange teste. kun 1 har vist positiv ud af de 6 teste jeg har taget... skal til lægen tirsdag og have tjekket om der er liv i maven...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.