Jeg har siden jeg var 14 år gammel ( var meget moden af min alder) prøvet mig frem med kvinder og ekspermiteret..
så året efter fik jeg kæreste på, som jeg stadig er sammen med og vi venter barn
- jeg har en veninde jeg har været sammen med rigtig mange gange!
jeg inviterede hende hjem vi sad og drak lidt, hende kæresten og jeg.. og endte med vi så havde 3 kant ( KAN klart ANBEFALES! )
efterfølgende har vi været sammen sammen nogle gange igen hvor kæresten har kigget eller ikke har kigget ..
jeg har prøvet at finde en ny på wmen.dk .. men viste sig hende jeg ville have var faker.. så røg jeg fra det igen.. men holder mig til min veninde! -
har du ikke en god veninde som også er bi? du evt kunne spørge ad? .. jeg tror skam på der er en bi i alle kvinder! jeg har aldrig prøvet at blive afvist! det er bare og kysse dem når man kan mærke kemien er der! 
jeg synes i skal gøre det! det er virkelig frækt og hedt! og din kæreste vil nok bede om det igen og igen og igen.. - gør min -.-
sååå held og lykke.. jeg synes klart veninder er bedst da de virkelig kender en .. men det jo bare min erfaring! 
Anmeld