sex dating?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2013

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har som du været sammen med en pige for mange år siden og har i flere år også inden jeg mødte min mand haft lyst til at gøre det igen...  

Vi har det rigtig godt sammen, og har altid kunne snakke frit om alt... Han har altid vist at jeg tænder på kvinder og vi har set en del film af den slags... Han har så forslået en 3 kant... Men jeg kan ikke forestille mig at dele ham med en anden... Og så snakkede vi lidt om den model hvor han passivt kigger på imens og er blevet enige om at det må vi prøve  

For min skyld kunne det også være et andet par så begge mænd bare sidder og kigger men det har jeg ikke vendt med min mand endnu

Har det på nøjagtig samme måde. Jeg har også altid vidst, at jeg tænder på kvinder, men er altså gift med en mand

Vi har også snakket om, at jeg skulle finde en kvinde og så skulle min mand bare kigge på, for jeg vil heller ikke have han er sammen med en anden og han vil heller ikke siger han.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2013

Anonym

Jeg har siden jeg var 14 år gammel ( var meget moden af min alder) prøvet mig frem med kvinder og ekspermiteret..

så året efter fik jeg kæreste på, som jeg stadig er sammen med og vi venter barn - jeg har en veninde jeg har været sammen med rigtig mange gange!

jeg inviterede hende hjem vi sad og drak lidt, hende kæresten og jeg.. og endte med vi så havde 3 kant ( KAN klart ANBEFALES! )

efterfølgende har vi været sammen sammen nogle gange igen hvor kæresten har kigget eller ikke har kigget ..

jeg har prøvet at finde en ny på wmen.dk .. men viste sig hende jeg ville have var faker.. så røg jeg fra det igen.. men holder mig til min veninde! -

har du ikke en god veninde som også er bi? du evt kunne spørge ad? ..  jeg tror skam på der er en bi i alle kvinder! jeg har aldrig prøvet at blive afvist! det er bare og kysse dem når man kan mærke kemien er der!

jeg synes i skal gøre det! det er virkelig frækt og hedt! og din kæreste vil nok bede om det igen og igen og igen.. - gør min -.-

sååå held og lykke.. jeg synes klart veninder er bedst da de virkelig kender en .. men det jo bare min erfaring!

Anmeld

19. september 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har det på nøjagtig samme måde. Jeg har også altid vidst, at jeg tænder på kvinder, men er altså gift med en mand

Vi har også snakket om, at jeg skulle finde en kvinde og så skulle min mand bare kigge på, for jeg vil heller ikke have han er sammen med en anden og han vil heller ikke siger han.

kan godt være det er lettere at finde et andet par  sys der er flere der leder efter det samme som vi gør 

Anmeld

19. september 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har siden jeg var 14 år gammel ( var meget moden af min alder) prøvet mig frem med kvinder og ekspermiteret..

så året efter fik jeg kæreste på, som jeg stadig er sammen med og vi venter barn - jeg har en veninde jeg har været sammen med rigtig mange gange!

jeg inviterede hende hjem vi sad og drak lidt, hende kæresten og jeg.. og endte med vi så havde 3 kant ( KAN klart ANBEFALES! )

efterfølgende har vi været sammen sammen nogle gange igen hvor kæresten har kigget eller ikke har kigget ..

jeg har prøvet at finde en ny på wmen.dk .. men viste sig hende jeg ville have var faker.. så røg jeg fra det igen.. men holder mig til min veninde! -

har du ikke en god veninde som også er bi? du evt kunne spørge ad? ..  jeg tror skam på der er en bi i alle kvinder! jeg har aldrig prøvet at blive afvist! det er bare og kysse dem når man kan mærke kemien er der!

jeg synes i skal gøre det! det er virkelig frækt og hedt! og din kæreste vil nok bede om det igen og igen og igen.. - gør min -.-

sååå held og lykke.. jeg synes klart veninder er bedst da de virkelig kender en .. men det jo bare min erfaring!

nej har ingen veninde jeg bare kan spørge.. har faktisk ik ret mange veninder... 

Anmeld

19. september 2013

Anonym

Anonym skriver:

nej har ingen veninde jeg bare kan spørge.. har faktisk ik ret mange veninder... 

hmmm.. ja så kan jeg godt se det! men jeg ville klart anbefale Wmen.dk - har selv en pigerne er så søde! der er både nogle som søger veninder kærester.. sex osv osv!

try it!

Anmeld

19. september 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

hmmm.. ja så kan jeg godt se det! men jeg ville klart anbefale Wmen.dk - har selv en pigerne er så søde! der er både nogle som søger veninder kærester.. sex osv osv!

try it!

Det vil jeg prøve tak 

Anmeld

19. september 2013

piadas

Hehe, er i MG med indehaveren af sexhunt.dk, så jeg tror da, hun vil blive glad, hvis jeg anbefaler den. 

Anmeld

19. september 2013

Anonym trådstarter

piadas skriver:

jeIk hørt om førHehe, er i MG med indehaveren af sexhunt.dk, så jeg tror da, hun vil blive glad, hvis jeg anbefaler den. 

Den har jeg ik hørt om før 

Anmeld

19. september 2013

piadas

Anonym skriver:

Den har jeg ik hørt om før 

Det har du nu!
God jagt!

Anmeld

19. september 2013

Anonym

Anonym skriver:

kan godt være det er lettere at finde et andet par  sys der er flere der leder efter det samme som vi gør 

Jeg er på wmen, men har ikke selv fundet noget spændende endnu..

Der var en, men så skrev hun, at hendes mand skulle være med.. Hmm.. Nej tak

Tror ikke liiige min mand, ville synes det var fedt jeg gik ud og var med i en trekant uden ham og vil jeg da heller ikke selv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.