sex dating?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.832 visninger
40 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. september 2013

Anonym trådstarter

Jeg har en fræk fantasi og min mand er med på den 

Det går ud på at jeg gerne vil være sammen med en anden kvinde imens han ser på :p

Men så kommer problemet med at finde en... Hvor og hvordan finder man en kvinde der vil være med på det? 

Tænker sex dating sider men hvilke andre end sexdating.DK findes der?

Anonyme svar tilladt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2013

Anonym

Nu vil jeg da dele lidt ud af min sparsomme erfaring
Men det er mest om sexdating.dk, min oplevelse derinde er at der er et hav, som i virkelig et hav af mænd, der står klar til at rejse om den anden side af jorden for noget frækt. Men der er meget få kvinder og de er ikke ret seriøse. Til gengæld findes der en del par, som virker meget seriøse, men det er jo kun en kvinde i søger

Jeg kender ikke siden, men hvad med scor.dk? Men der er jo også muligheder uden for nettet, men det er nok mere for dem, der gør det på en lidt mere fast basis

Anmeld

14. september 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nu vil jeg da dele lidt ud af min sparsomme erfaring
Men det er mest om sexdating.dk, min oplevelse derinde er at der er et hav, som i virkelig et hav af mænd, der står klar til at rejse om den anden side af jorden for noget frækt. Men der er meget få kvinder og de er ikke ret seriøse. Til gengæld findes der en del par, som virker meget seriøse, men det er jo kun en kvinde i søger

Jeg kender ikke siden, men hvad med scor.dk? Men der er jo også muligheder uden for nettet, men det er nok mere for dem, der gør det på en lidt mere fast basis

Ja mit indtryk er også at der er kæmpe mange mænd der inde... Troede ikke scor handler om sex?

Tænker du som i swinger klub?  For ja det er slet ik i den retning og indtil videre er det kun en engangs ting der skal prøves af

Anmeld

14. september 2013

Anonym trådstarter

Ingen andre der kan hjælpe?

Anmeld

14. september 2013

Anonym

Jeg har selv tidligere haft profil på scor. Og den handler meget om sex, der findes både mænd, kvinder og par. 

Anmeld

14. september 2013

Anonym

Anonym skriver:

Ja mit indtryk er også at der er kæmpe mange mænd der inde... Troede ikke scor handler om sex?

Tænker du som i swinger klub?  For ja det er slet ik i den retning og indtil videre er det kun en engangs ting der skal prøves af

Jeg oprettede engang en profil på sexdating, netop for at finde en mand at hygge med men blev så bombardet at jeg gik fra det igen

Scor er meget om sex! Der har nogle gange været arrangeret scorfester hvor det nærmest er blevet til et orgie har jeg hørt

Anmeld

14. september 2013

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har en fræk fantasi og min mand er med på den 

Det går ud på at jeg gerne vil være sammen med en anden kvinde imens han ser på :p

Men så kommer problemet med at finde en... Hvor og hvordan finder man en kvinde der vil være med på det? 

Tænker sex dating sider men hvilke andre end sexdating.DK findes der?

Anonyme svar tilladt 

Har engang som helt purung været sammen med en pige. Selvom jeg er til mænd, så var det ret fedt. Meget lækkert hun vidste hvor det var rart og lige hvor der skulle røres. Nu har jeg så en mand og vi er lykkelige, men vi har da tit laves jokes om at jeg skulle være sammen med en anden kvinde mens han var med på en kigger. Men tror for vores vedkommende at det bliver ved snakken. Det er nok for grænseoverskridende. Vi nøjes nok med at se film med to kvinder i stedet.
Hvordan kan det være i er klar til at tage skridtet videre?

Anmeld

14. september 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har selv tidligere haft profil på scor. Og den handler meget om sex, der findes både mænd, kvinder og par. 

Tak det vil jeg kigge nærmere på

Anmeld

14. september 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg oprettede engang en profil på sexdating, netop for at finde en mand at hygge med men blev så bombardet at jeg gik fra det igen

Scor er meget om sex! Der har nogle gange været arrangeret scorfester hvor det nærmest er blevet til et orgie har jeg hørt

Super tak for tipset :-)

Anmeld

14. september 2013

Anonym

Anonym skriver:

Super tak for tipset :-)

Håber i, eller du, får din fantasi udlevet Det er sgu så spændende, når man går i gang med sådan noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.