Og hvad så Anja? - udover at man skal passe på, de ikke får sagerne galt i halsen. Det være sig økologiske riskager med fiskeolie og omega 277 uden salt eller.... skumfiduser. Jeg har også haft titusinde principper om opdragelse, spisetider, legetøjets herkomst (det skulle jo kun være af træ og INTET med batterier) madvarer og hvad man må se i fjernsynet, hvornår.
Skrååååt op. Tingene skal også fungere, uden at mor render rundt og får mavesår, når hun drister sig til at støvsuge hytten og vaske mandens sure underhylere - og måske ikke lige kan overvåge, hvad ungerne laver imens. For dernæst at opdage, at manden har placeret mindsten i gåvognen I hoppegyngen med en cola og en trefarvet is, hvorved han har opnået umådelig popularitet, mens han så selv sneg sig i bad og også nåede en kold øl i skyggen med et halvt øje på den hoppende bungeejumperbaby - lykkelig af sukker.
Nå, det endte med at blive en bredside til faderen. Hvad ville jeg? Jo, jeg er sgu træt af al den politiske korrekthed, ingen alligevel overholder - blev de nu videoovervåget.
Det morsomme er så, at næsten halvdelen af os netop har beklædt sukker og hvedemel iblandet chokoladeskilpadder, Daim, Toblerone osv. med smeltede Marshmellows iblandet farvestoffer og tonsvis af flormelis og serveret for vores toårige fødselarer.
Jeg mener også, at man bør vælge sine kampe med omhu....
- Helle, hvis datter er jævnt ligeglad, om hun får frugt fra haven eller skumfiduser (endnu) når bare det er givet som noget særligt
Anmeld