Hej til ny uge ? - bønnen vokser og hjertelyd er stærk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2013

Marianne1989

Loa skriver:

Sorry

Jeg ville bare dø for at have sådan en figur, og så har du sådan en figur halvvejs i en graviditet

Hvor er du bare sød !! Mange tak for sådan et dejligt komplement!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

FrkZier

Marianne1989 skriver:

Tænk om 1 måned er jeg halvvejs!!!! Det er ufatteligt ! Jeg er lykkelig og glad for de forandringer der sker med kroppen. Jeg synes nu min mave begynder langsomt at bule lidt ud ��

jooooo... synes da også jeg kan begynde at ane en lille bule - men du er jo stadig bare hammer lækker og slank

du ender sikkert ikke med sådan en absurd kæmpe mave (som jeg) men det skal du også bare være glad for, selvom det måske på nuværende tidspunkt godt kan være lidt irriterende ikke at have stor rund mave

Anmeld

16. september 2013

Marianne1989

FrkZier skriver:

jooooo... synes da også jeg kan begynde at ane en lille bule - men du er jo stadig bare hammer lækker og slank

du ender sikkert ikke med sådan en absurd kæmpe mave (som jeg) men det skal du også bare være glad for, selvom det måske på nuværende tidspunkt godt kan være lidt irriterende ikke at have stor rund mave

Neeeej, hvor er kvinderne på baby.dk de skønneste!  Tusind tak for de søde svar!! 

Jeg kan også se en forandring  Og det er rigtig dejligt, at også andre kan se det  .. Jeg tror nu at det LIGE pludselig går stærkt, så har jeg en stor rund mavse ! Jeg glæder mig SÅ meget til at være synlig gravid. Selv folk som VED jeg er gravid, kan ikke engang se det endnu .. Hvilken lykke, når en som ikke ved det kommer op og siger tillykke !!!  du er heldig at have sådan en dejlig gravid mavse  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.