Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tænk om 1 måned er jeg halvvejs!!!! Det er ufatteligt ! Jeg er lykkelig og glad for de forandringer der sker med kroppen. Jeg synes nu min mave begynder langsomt at bule lidt ud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Marianne1989 skriver: Tænk om 1 måned er jeg halvvejs!!!! Det er ufatteligt ! Jeg er lykkelig og glad for de forandringer der sker med kroppen. Jeg synes nu min mave begynder langsomt at bule lidt ud
Jeg kan sagtens se en lille bitte bule Der begynder at ske noget nu.
Jeg fik selv først mave da jeg var 20+, så kender alt til bare at gå og vente på maven skal bule
SD21 skriver: Var du undervægtig da du blev gravid? :-) jeg føler mig godt nok tyk, når jeg ser din flotte krop - det er jo helt vildt ! :-)Hvornår har du termin? Jeg kan regne ud, vi næsten kan følges ad :-)
Var du undervægtig da du blev gravid? :-) jeg føler mig godt nok tyk, når jeg ser din flotte krop - det er jo helt vildt ! :-)Hvornår har du termin? Jeg kan regne ud, vi næsten kan følges ad :-)
Årh, hvor er du sød! tusind tak. Nej, jeg vejede 51 kg. og jeg er 165 høj, så jeg var ikke ekstrem tynd eller noget .. Jeg har vedlagt endnu et billede fra i dag, hvor jeg er mindre oppustet , jeg har til gengæld en KÆMPE mave om aftenen .. Jeg har termin den 8. marts 2014 - det kunne være vildt hygge at følges !
liten-mamma skriver: Jeg kan sagtens se en lille bitte bule Der begynder at ske noget nu. Jeg fik selv først mave da jeg var 20+, så kender alt til bare at gå og vente på maven skal bule
Hvor dejlig at høre du kan se min babyhule.. Den er på vej
Marianne1989 skriver: Årh, hvor er du sød! tusind tak. Nej, jeg vejede 51 kg. og jeg er 165 høj, så jeg var ikke ekstrem tynd eller noget .. Jeg har vedlagt endnu et billede fra i dag, hvor jeg er mindre oppustet , jeg har til gengæld en KÆMPE mave om aftenen .. Jeg har termin den 8. marts 2014 - det kunne være vildt hygge at følges !
Loa skriver: Er du halvvejs i din graviditet????
Er du halvvejs i din graviditet????
Hihi, nej, men snart - om lidt under 1 måned .. Du må ikke 'se' så chokeret ud - jeg bliver helt nervøs
Marianne1989 skriver: Hihi, nej, men snart - om lidt under 1 måned .. Du må ikke 'se' så chokeret ud - jeg bliver helt nervøs
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128