Hej til ny uge ? - bønnen vokser og hjertelyd er stærk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.640 visninger
12 svar
10 synes godt om
14. september 2013

Marianne1989

Tænk om 1 måned er jeg halvvejs!!!! Det er ufatteligt ! Jeg er lykkelig og glad for de forandringer der sker med kroppen. Jeg synes nu min mave begynder langsomt at bule lidt ud ��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2013

SD21

Var du undervægtig da du blev gravid? :-) jeg føler mig godt nok tyk, når jeg ser din flotte krop - det er jo helt vildt ! :-)
Hvornår har du termin? Jeg kan regne ud, vi næsten kan følges ad :-)

Anmeld

14. september 2013

liten-mamma

Marianne1989 skriver:

Tænk om 1 måned er jeg halvvejs!!!! Det er ufatteligt ! Jeg er lykkelig og glad for de forandringer der sker med kroppen. Jeg synes nu min mave begynder langsomt at bule lidt ud ��

Jeg kan sagtens se en lille bitte bule Der begynder at ske noget nu. 

Jeg fik selv først mave da jeg var 20+, så kender alt til bare at gå og vente på maven skal bule

Anmeld

14. september 2013

Marianne1989

SD21 skriver:

Var du undervægtig da du blev gravid? :-) jeg føler mig godt nok tyk, når jeg ser din flotte krop - det er jo helt vildt ! :-)
Hvornår har du termin? Jeg kan regne ud, vi næsten kan følges ad :-)

Årh, hvor er du sød! tusind tak. Nej, jeg vejede 51 kg. og jeg er 165 høj, så jeg var ikke ekstrem tynd eller noget .. Jeg har vedlagt endnu et billede fra i dag, hvor jeg er mindre oppustet , jeg har til gengæld en KÆMPE mave om aftenen .. Jeg har termin den 8. marts 2014 - det kunne være vildt hygge at følges ! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. september 2013

Marianne1989

liten-mamma skriver:

Jeg kan sagtens se en lille bitte bule Der begynder at ske noget nu. 

Jeg fik selv først mave da jeg var 20+, så kender alt til bare at gå og vente på maven skal bule

Hvor dejlig at høre du kan se min babyhule.. Den er på vej  

Anmeld

14. september 2013

SD21

Marianne1989 skriver:

Årh, hvor er du sød! tusind tak. Nej, jeg vejede 51 kg. og jeg er 165 høj, så jeg var ikke ekstrem tynd eller noget .. Jeg har vedlagt endnu et billede fra i dag, hvor jeg er mindre oppustet , jeg har til gengæld en KÆMPE mave om aftenen .. Jeg har termin den 8. marts 2014 - det kunne være vildt hygge at følges ! 

Så er der ikke meget forskel på os :-) - jeg har termin D. 23 februar :-)

Anmeld

14. september 2013

SD21

Marianne1989 skriver:

Hov, jeg glemte at skrive at ja, det kunne være rigtig dejligt at Følges ! :-) det er dejligt når der er nogen der er ca samme sted som en selv :-)

Anmeld

15. september 2013

Loa

Marianne1989 skriver:

Er du halvvejs i din graviditet????

Anmeld

15. september 2013

Marianne1989

Loa skriver:

Er du halvvejs i din graviditet????

Hihi, nej, men snart - om lidt under 1 måned .. Du må ikke 'se' så chokeret ud - jeg bliver helt nervøs 

Anmeld

15. september 2013

Loa

Marianne1989 skriver:

Hihi, nej, men snart - om lidt under 1 måned .. Du må ikke 'se' så chokeret ud - jeg bliver helt nervøs 

Sorry

Jeg ville bare dø for at have sådan en figur, og så har du sådan en figur halvvejs i en graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.