Babiesontheway skriver:
Årh jeg er ked af du har det sådan
Jeg har lidt af migræne siden jeg var 13, er i dag 21 og de har stadig ikke fundet ud af hvad det kommer af. Det næste jeg skal prøve er zoneterapi.
MEN, det eneste der har hjulpet mig lidt når jeg har det helt elendigt er at ligge mig ind i et koldt rum, gøre det helt mørkt, alle lyde væk og så en kold klud på hele hovedet (ikke kun panden), og så se om jeg kunne falde i søvn 
Nu ved jeg du har børn, så nu ved jeg self ikke om det er muligt for dig

det er muligt, og sover også hvad jeg kan, desværre går den bare ikke væk af det :/
mit kommer af en øjenskade jeg fik da jeg var yngre, men ikke noget de kan gøre noget ved, alt er afprøvet så det eneste der har kunnet tage det før jeg blev gravid var migrænepillerne.... det er virkelig noget øv når man døjer så meget med det. men nu fik jeg ringet til lægevagten og hørt ham hvad jeg lgie kunne gøre, han gav så tilladelse til at tage EN mirgænepille, da medicinen de giver når man får et andfald er værre for kroppen og babyerne end de migrænepiller jeg tager.....
så nu går jeg i kassen igen og så håber og krydser jeg fingre for at den er væk når jeg vågner!!!
Anmeld