migræne 3 dag i træk, råd søges :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2013

DianaRJS

Babiesontheway skriver:

Årh jeg er ked af du har det sådan

Jeg har lidt af migræne siden jeg var 13, er i dag 21 og de har stadig ikke fundet ud af hvad det kommer af. Det næste jeg skal prøve er zoneterapi. 

MEN, det eneste der har hjulpet mig lidt når jeg har det helt elendigt er at ligge mig ind i et koldt rum, gøre det helt mørkt, alle lyde væk og så en kold klud på hele hovedet (ikke kun panden), og så se om jeg kunne falde i søvn 

Nu ved jeg du har børn, så nu ved jeg self ikke om det er muligt for dig

det er muligt, og sover også hvad jeg kan, desværre går den bare ikke væk af det :/

mit kommer af en øjenskade jeg fik da jeg var yngre, men ikke noget de kan gøre noget ved, alt er afprøvet så det eneste der har kunnet tage det før jeg blev gravid var migrænepillerne.... det er virkelig noget øv når man døjer så meget med det. men nu fik jeg ringet til lægevagten og hørt ham hvad jeg lgie kunne gøre, han gav så tilladelse til at tage EN mirgænepille, da medicinen de giver når man får et andfald er værre for kroppen og babyerne end de migrænepiller jeg tager.....

så nu går jeg i kassen igen og så håber og krydser jeg fingre for at den er væk når jeg vågner!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2013

Hullabullabulla

DianaRJS skriver:

nu har jeg migræne for 3 dag i træk, og jeg er mere eller mindre ubrugelig! :/ nogen der ved om man må tage treo i 3 trimester? eller om det stadig er no go????

om end ikke andet, nogen der har andre gode råd mod migræne? :/

det er ikke super fedt at være helt ubrugelig når man jo stadig har 2 prinser på 3 og 5 år :/

Når det nu er 3. dag i træk ville jeg høre vagtlægen ad evt om en migrænepille (triptaner er ok under graviditet, imigran eller sumatriptan) eller noget andet der kan få droslet det ned

Har selv lidt af migræne i 15 år, måtte tage 1 pille da jeg var gravid i uge 32 efter ok fra lægen. 

Udover det så vil jeg sige at jeg giver dig alle mine tanker jeg ved hvor slemt det er

god bedring herfra

Anmeld

14. september 2013

E.J.mor.

DianaRJS skriver:

det er muligt, og sover også hvad jeg kan, desværre går den bare ikke væk af det :/

mit kommer af en øjenskade jeg fik da jeg var yngre, men ikke noget de kan gøre noget ved, alt er afprøvet så det eneste der har kunnet tage det før jeg blev gravid var migrænepillerne.... det er virkelig noget øv når man døjer så meget med det. men nu fik jeg ringet til lægevagten og hørt ham hvad jeg lgie kunne gøre, han gav så tilladelse til at tage EN mirgænepille, da medicinen de giver når man får et andfald er værre for kroppen og babyerne end de migrænepiller jeg tager.....

så nu går jeg i kassen igen og så håber og krydser jeg fingre for at den er væk når jeg vågner!!!

for dig at den er væk når du vågner,det er en befrielse når den slipper.

Anmeld

14. september 2013

Babiesontheway

DianaRJS skriver:

Krydser ALT jeg har, og håber det har virket/virker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.