migræne 3 dag i træk, råd søges :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.039 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. september 2013

DianaRJS

nu har jeg migræne for 3 dag i træk, og jeg er mere eller mindre ubrugelig! :/ nogen der ved om man må tage treo i 3 trimester? eller om det stadig er no go????

om end ikke andet, nogen der har andre gode råd mod migræne? :/

det er ikke super fedt at være helt ubrugelig når man jo stadig har 2 prinser på 3 og 5 år :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2013

E.J.mor.

DianaRJS skriver:

nu har jeg migræne for 3 dag i træk, og jeg er mere eller mindre ubrugelig! :/ nogen der ved om man må tage treo i 3 trimester? eller om det stadig er no go????

det er ikke super fedt at være helt ubrugelig når man jo stadig har 2 prinser på 3 og 5 år :/

Går din migræne ned i din nakke og giver dig spændinger..??

for så kan varme bade og massage i nakken afhjælpe migrænen.

hvis ik det gør,så må du hvile alt det du kan ,hvis mit blev rigtig slemt til sidst var den eneste løsning at besøge wc og knække sig,det kan os hjælpe.

husk at drikke rigeligt.

eller ring til lægevagten og sig du har migræne nu ved jeg ik om du får migræne piller men om ik nok du kan tage en uden der sker noget eller andet.

evt,tag solbriller på og gå en tur og få bevæget dig lidt.

det er sådan li det jeg kan komme på,da jeg os selv lider af migræne engang imellem.

Anmeld

14. september 2013

DianaRJS

E.J.mor. skriver:

Går din migræne ned i din nakke og giver dig spændinger..??

for så kan varme bade og massage i nakken afhjælpe migrænen.

hvis ik det gør,så må du hvile alt det du kan ,hvis mit blev rigtig slemt til sidst var den eneste løsning at besøge wc og knække sig,det kan os hjælpe.

husk at drikke rigeligt.

eller ring til lægevagten og sig du har migræne nu ved jeg ik om du får migræne piller men om ik nok du kan tage en uden der sker noget eller andet.

evt,tag solbriller på og gå en tur og få bevæget dig lidt.

det er sådan li det jeg kan komme på,da jeg os selv lider af migræne engang imellem.

desværre er det den helt ægte vare af migræne jeg har, men må ikke tage migræne piller under graviditeten, og dem man godt må tage vil lægen ikke udskrive recept på, da hun er bekymret for de 2 små hvilket self også er rart at vide.

jeg går til akupunktur 1 gang i ugen + message og det har desværre ikke haft den store virkning :/

jeg er desværre sengeliggende grundet forkortet lmh, så den med at gå en tur må jeg slet ikke :/

og opkasten kommer desværre i takt med jeg får migræne, jeg er en af den der bor på toilettet med lyset slukket.

så det er virkelig noget rigtig hmm røv......

men ja kunne være jeg skulle prøve at ringe og høre dem hvad faen jeg lige kan/må gøre når man er gravid.....

Anmeld

14. september 2013

E.J.mor.

DianaRJS skriver:

desværre er det den helt ægte vare af migræne jeg har, men må ikke tage migræne piller under graviditeten, og dem man godt må tage vil lægen ikke udskrive recept på, da hun er bekymret for de 2 små hvilket self også er rart at vide.

jeg går til akupunktur 1 gang i ugen + message og det har desværre ikke haft den store virkning :/

jeg er desværre sengeliggende grundet forkortet lmh, så den med at gå en tur må jeg slet ikke :/

og opkasten kommer desværre i takt med jeg får migræne, jeg er en af den der bor på toilettet med lyset slukket.

så det er virkelig noget rigtig hmm røv......

men ja kunne være jeg skulle prøve at ringe og høre dem hvad faen jeg lige kan/må gøre når man er gravid.....

hold da op det lyder godt nok slemt,det er så forfærdeligt.

kan barnet udvikle migræne siger hun hvis du tar migrænepiller..?eller også forstod jeg ik lige.

Anmeld

14. september 2013

Tøs85

DianaRJS skriver:

Masser af vand og timevis af massage fra din kæreste/mand..

Anmeld

14. september 2013

Tøs85

DianaRJS skriver:

Anmeld

14. september 2013

E.J.mor.

DianaRJS skriver:

prøv at massere dine tindinger forsigtigt,og få løsnet lidt op.

Anmeld

14. september 2013

DianaRJS

E.J.mor. skriver:

hold da op det lyder godt nok slemt,det er så forfærdeligt.

kan barnet udvikle migræne siger hun hvis du tar migrænepiller..?eller også forstod jeg ik lige.

nej, men jo kan de jo så alligevl da det kan gå i arv MEN grunden til man ikke må tage migrænepiller under graviditeten er at det kan være skadeligt for baby og da jeg venter tvillinger gør det jo ikke et hele meget bedre....

men ja er også slemt, desværre har jeg et eller andet der gør at når jeg er gravid bliver min migræne bare forværret, det har været det samme med de 2 store, men der har der været en pille du måtte tage, som jeg så har fået, dog var det hos en anden læge da jeg er flyttet i mellemtiden...

Anmeld

14. september 2013

DianaRJS

Tøs85 skriver:

ja må sige til ham at du har sagt han skal give message ;P

men ja må prøve at se om han kan løsne det hele lidt op, men ellers bliver det et kald til lægevagten, og så må jeg høre hvad faen jeg lige kan gøre, synes nemlig jeg har hørt treo er ok at tage i 3 trimester, men kan ikke rigtig huske det. 

Anmeld

14. september 2013

Babiesontheway

DianaRJS skriver:

Årh jeg er ked af du har det sådan

Jeg har lidt af migræne siden jeg var 13, er i dag 21 og de har stadig ikke fundet ud af hvad det kommer af. Det næste jeg skal prøve er zoneterapi. 

MEN, det eneste der har hjulpet mig lidt når jeg har det helt elendigt er at ligge mig ind i et koldt rum, gøre det helt mørkt, alle lyde væk og så en kold klud på hele hovedet (ikke kun panden), og så se om jeg kunne falde i søvn 

Nu ved jeg du har børn, så nu ved jeg self ikke om det er muligt for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.