E.J.mor. skriver:
Går din migræne ned i din nakke og giver dig spændinger..??
for så kan varme bade og massage i nakken afhjælpe migrænen.
hvis ik det gør,så må du hvile alt det du kan ,hvis mit blev rigtig slemt til sidst var den eneste løsning at besøge wc og knække sig,det kan os hjælpe.
husk at drikke rigeligt.
eller ring til lægevagten og sig du har migræne nu ved jeg ik om du får migræne piller men om ik nok du kan tage en uden der sker noget eller andet.
evt,tag solbriller på og gå en tur og få bevæget dig lidt.
det er sådan li det jeg kan komme på,da jeg os selv lider af migræne engang imellem.
desværre er det den helt ægte vare af migræne jeg har, men må ikke tage migræne piller under graviditeten, og dem man godt må tage vil lægen ikke udskrive recept på, da hun er bekymret for de 2 små hvilket self også er rart at vide.
jeg går til akupunktur 1 gang i ugen + message og det har desværre ikke haft den store virkning :/
jeg er desværre sengeliggende grundet forkortet lmh, så den med at gå en tur må jeg slet ikke :/
og opkasten kommer desværre i takt med jeg får migræne, jeg er en af den der bor på toilettet med lyset slukket.
så det er virkelig noget rigtig hmm røv......
men ja kunne være jeg skulle prøve at ringe og høre dem hvad faen jeg lige kan/må gøre når man er gravid.....
Anmeld