Hvad skal vi lege

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2009

Bondepigen

Nå nej forresten.... Emma har aldrig trillet rundt. Har hun jo ikke kunnet pga hoften....

Jeg tror osse man skal passe på med at sammenligne for meget, for det kan være én kan noget, og en anden noget andet...

Emma kunne jo f.eks. sige "hej", da hun var 8 mdr. (hendes første ord) og nu kan hun sige Bo (vores ene kat), det er godt nok Buu hun siger, men det er dog Bo hun mener. Ooooog.... i dag sagde hun sørme både mor og far. Hun sagde faktisk mor i går, men der ville hun ikke gentage det, så var ikke sikker, men i dag var der ingen tvivl. 

Emma og jeg gik ind i stuen til farmand, og jeg sagde "hov, der er far" og så sagde hun skisme far...eller vaaar, men bagefter sagde hun det flere gange rigtigt. Så spurgte vi om hun kunne sige mor, og så sagde hun mar... Vi havde jo lige sagt far mange gange, så hun skulle jo lige vænne sig til o'et i mor. Men anden gang sagde hun osse det rigtigt.

Jeg ved ikke om hun er foran eller bagefter, men stolt og glad det er jeg
Men jeg er selvfølgelig stolt uanset hvad.
Vi er allesammen så heldige med vores vidunderlige børn!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2009

Ni-ko-li-ne

malucca09 skriver:

Nååhhh hvor sødtAt hun kan sige daddadadad baabaaa.... (Hmmm sys altså inge det er sååå længe siden jeg læste om din fødsel på NS)

Hvad er tung? -Og kravle, en fra min MG, hendes er lige blevet 9 mdr, og hun kravler ski ingen steder.

Tror det er det modsat problem ved Maluccas manglende ryg-mave trillen, hun er simpelthen for let... Der er ligesom ingen vægt hun sådan kan svinge rundt med

ja hun vejede 9½ kg da hun var 6 mdr.... så hun er lidt tung :=)  men ja det hjælper når man skal trille

Anmeld

19. juli 2009

Klumpe-dumpe

ka-ri-na skriver:

ja hun vejede 9½ kg da hun var 6 mdr.... så hun er lidt tung :=)  men ja det hjælper når man skal trille

Jamen så er hun jo slet ikke så tung.

En af mine kollegaer, som fik en søn 3 uger før mig, han vejer lige omkring 11 kg, og bruger en str 80. KÆMPE BABY.  

Anmeld

19. juli 2009

Ni-ko-li-ne

malucca09 skriver:

Jamen så er hun jo slet ikke så tung.

En af mine kollegaer, som fik en søn 3 uger før mig, han vejer lige omkring 11 kg, og bruger en str 80. KÆMPE BABY.  

ja der er nogen ordentlige basser imellem :=) Nikoline er lige over 10 kg nu her :0) og bruger str. 80...... der er jo foreskel på bygningen osv... men hvad.... de skal nok få "kravlet det af sig"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.