Hvad skal vi lege

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.338 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. juli 2009

Klumpe-dumpe

katten op og stege, hunden op at hænge i en stor pose penge.....

Hmmm, men det kan Malucca og jeg jo ikke bliver ved med at lege... Er ved at gå tør i hvad jeg skal lege med hende.

Hun bliver 5 mdr. næste lørdag, men tror ikke helt hun er med motorisk. (Ved det ikke 100%, for når jeg spørge min sp, siger hun at jeg skal trække de 1½ mdr, hun er født før tid fra)

Det hun kan er:
trille fra mave til ryg.
Række ud efter ting, når de hænger over hovedet på hende.
Møffe rundt på legetæppet. i cirkler.
Er lidt begyndt at tage efter ting med den ene hånd, hvis de er ved siden af hende.
Sidde selv med støtte i ryggen. (I en kort periode, inden hun lader sig glide ned på ryggen)

Det vi leger er:
Sidde mellem mine ben, mens vi kikker legetøj, og øve i at række ud efter det.
Cykle cykle cykle.
Prinsesse-prinsesse. (Prinsessen skal røre håret, P skal røre mors kinder osv)
Øve I at trille fra ryg til mave.
Killelege.
Mysselege.
Rideranke.
Tudefjæs-grine (Når jeg siger er du tudefjæs og laver ked mund gør hun det samme, når jeg siger er vi glade nu og smiler gør hun det samme)

Men hvad kan vi mere lege?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2009

Ni-ko-li-ne

hun er fint med søde!! Nikoline kunne ikke mere på det tidspunkt :0)

titte bøh måske? med en stofble over hovedet :0)

Anmeld

18. juli 2009

Klumpe-dumpe

ka-ri-na skriver:

hun er fint med søde!! Nikoline kunne ikke mere på det tidspunkt :0)

titte bøh måske? med en stofble over hovedet :0)

Jubbiii, så er det jo slet ikke så dum en prut jeg har mig

Titte bøhh leger vi også... Bare med, hvor er Malucca henne, når hun så flytter bleen, der var Malucca...  en eller kloge åge, fortalte mig det var godt at bruge deres nave. virker også som om reagere på det. (eller er det mon bare min stemme?)

Hvor gammel er det nu Nikoline er?

Anmeld

18. juli 2009

Bondepigen

Jeg synes da det lyder som om hun er rigtig godt med. Tror det var ca. det samme Emma kunne i den alder...

Selvfølgelig er det ikke en dum lille prut, du har. Hun ser da ret så intelligent ud ...og smuk

Tror hun reagerer på sit navn...

Anmeld

18. juli 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Jeg synes da det lyder som om hun er rigtig godt med. Tror det var ca. det samme Emma kunne i den alder...

Selvfølgelig er det ikke en dum lille prut, du har. Hun ser da ret så intelligent ud ...og smuk

Tror hun reagerer på sit navn...

Ihhh altså jeg er SÅ glad for at høre hun er helt med.  
Jeg sys jo også hun er såååååå dygtig.
Men på en anden siden, når jeg læser hvad deres kan fra april (som Malucca jo er i korrigeret aldere) der lyder det bare som om at de kan MEGET mere end min DYGTIGE prut.

Og min SP, ja hun er ikke fem potter pis værd. Jeg  har altid en millon spørgsmål, når hun er gået.

Ihhh altså Tina, jeg bliver altid så rørt når du roser med Malucca med så flotte ord.

Mht. intelligent, så håber jeg skisme, det er min hun har arvet og ikke hendes "fars".

Vi leger også vild banan, når jeg siger er du mors vilde banan, så bliver hun totalt hyper, hvor arme og ben køre rundt, samtidig hun griner, totalt skabet... Hmm nåh ja måske hun er en lidt mærkelig prut

Anmeld

18. juli 2009

Klumpe-dumpe

malucca09 skriver:

Ihhh altså jeg er SÅ glad for at høre hun er helt med.  
Jeg sys jo også hun er såååååå dygtig.
Men på en anden siden, når jeg læser hvad deres kan fra april (som Malucca jo er i korrigeret aldere) der lyder det bare som om at de kan MEGET mere end min DYGTIGE prut.

Og min SP, ja hun er ikke fem potter pis værd. Jeg  har altid en millon spørgsmål, når hun er gået.

Ihhh altså Tina, jeg bliver altid så rørt når du roser med Malucca med så flotte ord.

Mht. intelligent, så håber jeg skisme, det er min hun har arvet og ikke hendes "fars".

Vi leger også vild banan, når jeg siger er du mors vilde banan, så bliver hun totalt hyper, hvor arme og ben køre rundt, samtidig hun griner, totalt skabet... Hmm nåh ja måske hun er en lidt mærkelig prut

Ups glemte lige

Anmeld

18. juli 2009

Ni-ko-li-ne

Nikoline er 7½ mdr. nu :0) hun triller begge vee og snupper alting og møffer rundt i sengen og sidder selv... så siger hun da da da og ba ba ba osv..... tror hun kravler sent fordi hun er lidt tung :0)

Anmeld

18. juli 2009

Klumpe-dumpe

ka-ri-na skriver:

Nikoline er 7½ mdr. nu :0) hun triller begge vee og snupper alting og møffer rundt i sengen og sidder selv... så siger hun da da da og ba ba ba osv..... tror hun kravler sent fordi hun er lidt tung :0)

Nååhhh hvor sødtAt hun kan sige daddadadad baabaaa.... (Hmmm sys altså inge det er sååå længe siden jeg læste om din fødsel på NS)

Hvad er tung? -Og kravle, en fra min MG, hendes er lige blevet 9 mdr, og hun kravler ski ingen steder.

Tror det er det modsat problem ved Maluccas manglende ryg-mave trillen, hun er simpelthen for let... Der er ligesom ingen vægt hun sådan kan svinge rundt med

Anmeld

19. juli 2009

Bondepigen

Hmm nåh ja måske hun er en lidt mærkelig prut

Det er da heller ikke det værste man kan være. Det er ligesom lidt sjovere så

Anmeld

19. juli 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Det er da heller ikke det værste man kan være. Det er ligesom lidt sjovere så

Lige præcis... Livet er lidt sjovere når man er små skør

-Og for dig.

Sov godt søde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.