17+ 2 med tvillingepiger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2013

Lou

Lou skriver:

Ja så nåede jeg til uge 17... elsker hver uge der går... Jeg ved ikke rigtig om jeg kan mærke liv endnu, nogle gange synes jeg der er et eller andet, men så bliver jeg i tvivl, om det bare er en nerve eller noget andet. GLÆDER  mig så UBESKIVELIGT meget til jeg begynder at kunne mærke dem sådan rigtigt, så ved man de har det godt derinde. 

Her er ugens mavebillede.. der sker da stadig noget.. puha... hvor stor ender jeg lige med at blive 

tog lige et hvor man kan se maven... det er sjovt, jeg synes den ser mindre ud på billeder  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2013

pcoramt

Lou skriver:

Ja så nåede jeg til uge 17... elsker hver uge der går... Jeg ved ikke rigtig om jeg kan mærke liv endnu, nogle gange synes jeg der er et eller andet, men så bliver jeg i tvivl, om det bare er en nerve eller noget andet. GLÆDER  mig så UBESKIVELIGT meget til jeg begynder at kunne mærke dem sådan rigtigt, så ved man de har det godt derinde. 

Her er ugens mavebillede.. der sker da stadig noget.. puha... hvor stor ender jeg lige med at blive 

Hvor er du bare fin NYD det! For når du når uge 30 og derefter så er det bare ikke sjovt at vente tvillinger mere :p 

Anmeld

13. september 2013

liten-mamma

Super fin baby hule!  Nu er du jo snart halvvejs! 

Synes nu ikke den er stor-stor. Jeg ville ihvertfald kun gætte på der lå én enkelt derinde  Men forstår godt du selv synes den er stor, den er jo stor iforhold til hvad du er vant til.

Anmeld

16. september 2013

Lou

pcoramt skriver:

Hvor er du bare fin NYD det! For når du når uge 30 og derefter så er det bare ikke sjovt at vente tvillinger mere :p 

Jeg nyder det også rigtig meget... prikken over i'et ville bare være at jeg følte jeg kunne mærke liv.... jeg er altid i tvivl og jeg synes det ville være så beroligende at mærke dem sådan jeg ikke var i tvivl 

Anmeld

16. september 2013

Lou

liten-mamma skriver:

Super fin baby hule!  Nu er du jo snart halvvejs! 

Synes nu ikke den er stor-stor. Jeg ville ihvertfald kun gætte på der lå én enkelt derinde  Men forstår godt du selv synes den er stor, den er jo stor iforhold til hvad du er vant til.

Ja jeg er snart halvejs, det er så vildt... på en måde går tiden hurtigt og på en  måde langsomt.. det er en underlig følelse...

Jeg får ellers mange kommentarer om at jeg er meget stor i forhold til hvor langt jeg er henne.. men det er måske bare fordi folk ikke ved bedre. Jeg har det fnt med maven selv, og glæder mig kun over at se den vokse, fordi det jo bare vidner om at der vokser to skønne unger derinde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.