Rengøring af barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.894 visninger
22 svar
2 synes godt om
13. september 2013

Lukas&Liam<3

Har lige købt en "ny" brugt barnevogn. Og nu synes jeg pludselig den lugter sært. Måske det bare er mig, er ikke så god til at købe brugt og er måske også lidt hys
Men vil i hvert fald gerne give den en ordentlig vaskning.

Har taget alt der kan tages af, af. Tænker at smide det der kan i vaskemaskinen, men på hvor meget? Og nogle gode fif til noget man kan smide ind sammen med så det bliver ekstra godt?
Og hvad med kalechen og barnevognskassen. Det skal også ha en tur, men hvordan og med hvad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2013

Leneur

Maria&Lukas skriver:

Har lige købt en "ny" brugt barnevogn. Og nu synes jeg pludselig den lugter sært. Måske det bare er mig, er ikke så god til at købe brugt og er måske også lidt hys

Har taget alt der kan tages af, af. Tænker at smide det der kan i vaskemaskinen, men på hvor meget? Og nogle gode fif til noget man kan smide ind sammen med så det bliver ekstra godt?
Og hvad med kalechen og barnevognskassen. Det skal også ha en tur, men hvordan og med hvad?

En omgang rodalon ville jeg bruge til barnevognen i første omgang også gøre den ren på normal vis bagefter.

Anmeld

13. september 2013

Lukas&Liam<3

Leneur skriver:

En omgang rodalon ville jeg bruge til barnevognen i første omgang også gøre den ren på normal vis bagefter.

Men skal jeg bare skrubbe det ind i barnevognen med en svamp?

Anmeld

13. september 2013

Leneur

Maria&Lukas skriver:

Men skal jeg bare skrubbe det ind i barnevognen med en svamp?

Ja lige sørge for det kommer ind i alle kroge og så lige lade det tørre lidt inden en omganng med rengøringsmidler.

Anmeld

13. september 2013

Lukas&Liam<3

Leneur skriver:

Ja lige sørge for det kommer ind i alle kroge og så lige lade det tørre lidt inden en omganng med rengøringsmidler.

Hvilke almindelige rengøringsmidler ville du bruge?

Anmeld

13. september 2013

Fuglemor

Jeg plejer at putte alt ind ved 30 grader. Et der ikke kan komme ind lægger jeg i blød i badekarret.

Anmeld

13. september 2013

Lukas&Liam<3

Fuglemor skriver:

Jeg plejer at putte alt ind ved 30 grader. Et der ikke kan komme ind lægger jeg i blød i badekarret.

Putter du bare almindelig sæbe og og skyllemiddel i?

Anmeld

13. september 2013

Mi&Mi

Maria&Lukas skriver:

Har vasket min brugte emmaljunga i vaskemaskinen, alt stof, som kunne pilles af kom deri. Kom almindelig sæbe og skyllemiddel i og så på 30 grader.
Prøvede at vaske kaleche af med svampe og klude, men den kunne jeg ikke få pæn, og det kunne jeg simpelthen ikke have, så foldede den så meget sammen den kunne (bukkede den lidt sammen) og smed den i vaskemaskinen på skåneprogram 30 grader
Det kunne den godt klare

Anmeld

13. september 2013

DianaRJS

Maria&Lukas skriver:

vi har også købt brugt barnevogn og stod i samme situation, vi smed det som kunne være i vaskemaskinen der i, med vaskepulver og rodalon istedet for skyldemiddel og vaskede det på 30 grader, og det tog lugten det der ikke kunne være der røg i et badekar også med rodalon i

Anmeld

13. september 2013

Lukas&Liam<3

Mi&Mi skriver:

Har vasket min brugte emmaljunga i vaskemaskinen, alt stof, som kunne pilles af kom deri. Kom almindelig sæbe og skyllemiddel i og så på 30 grader.
Prøvede at vaske kaleche af med svampe og klude, men den kunne jeg ikke få pæn, og det kunne jeg simpelthen ikke have, så foldede den så meget sammen den kunne (bukkede den lidt sammen) og smed den i vaskemaskinen på skåneprogram 30 grader
Det kunne den godt klare

Men jeg kan kun afmontere kalechen fra barnevognen. Kan ikke få de der ud som sidder fast på barnevognen. Ville nemlig også allerhelst ha den i vaskemaskinen da den heller ikke er særlig pæn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.