hvor kan jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2013

stjernehimmel

MiichellaMalou skriver:

Har haft det i nogen uger nu og det ender sikkert med det bliver ved til jeg har født. :/

:-( øv altså

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2013

MIWULA

MiichellaMalou skriver:

De vil ikke gøre noget før jeg har ramt termin

Øvøv altså 

Anmeld

13. september 2013

baby012

MiichellaMalou skriver:

Det er så irriterende da jeg er så afhængig af min kæreste.

Det altså bare slet ikke sjovt at være gravid så sent  

lå i sengen fra 40+1 til 41+3.. 

Manden var helt alene om at passe mig og vires 12 måneder gamle datter  

Håber virkelig ikke du skal vente så længe som mig 

Anmeld

13. september 2013

MorTilEn2013Dreng

baby012 skriver:

Det altså bare slet ikke sjovt at være gravid så sent  

lå i sengen fra 40+1 til 41+3.. 

Manden var helt alene om at passe mig og vires 12 måneder gamle datter  

Håber virkelig ikke du skal vente så længe som mig 

Det her er heldigvis vores første så den eneste jeg har dårlig samvittighed overfor er min kæreste,
Men nøj hvor ville jeg gerne have rigtig gang i de her veer og at de bliver regelmæssige. I stedet for de skal komme også kan der gå flere timer, også komme igen eller først næste dag.

Anmeld

13. september 2013

baby012

MiichellaMalou skriver:

Det her er heldigvis vores første så den eneste jeg har dårlig samvittighed overfor er min kæreste,
Men nøj hvor ville jeg gerne have rigtig gang i de her veer og at de bliver regelmæssige. I stedet for de skal komme også kan der gå flere timer, også komme igen eller først næste dag.

kan også genkende det fra den første, den anden var bare meget værre, håber nummer tre bliver nemmere  

håber der snart sker noget med de veer .. 

Hoved rengøring hjalp her første gang selvom jeg næsten ikke kunne stå på mine ben, fik jeg støvsuget, vasket gulv, tørret støv af, fik veer, tog ud og handle, og tog på Fødegangen om aftenen, fødte kl 10 dagen efter 41+0

Anmeld

13. september 2013

MorTilEn2013Dreng

baby012 skriver:

kan også genkende det fra den første, den anden var bare meget værre, håber nummer tre bliver nemmere  

håber der snart sker noget med de veer .. 

Hoved rengøring hjalp her første gang selvom jeg næsten ikke kunne stå på mine ben, fik jeg støvsuget, vasket gulv, tørret støv af, fik veer, tog ud og handle, og tog på Fødegangen om aftenen, fødte kl 10 dagen efter 41+0

Her håber jeg når vi skal have nummer to at det bliver en meget nemmere graviditet end den her.
Her hjælper ingenting har prøvet alt, men han vil bare ikke ud. Han står heller ikke fast endnu og der var en jordemoder der sagde han stod højt med hovedet så der går sikkert længe endnu.

Anmeld

13. september 2013

baby012

MiichellaMalou skriver:

Her håber jeg når vi skal have nummer to at det bliver en meget nemmere graviditet end den her.
Her hjælper ingenting har prøvet alt, men han vil bare ikke ud. Han står heller ikke fast endnu og der var en jordemoder der sagde han stod højt med hovedet så der går sikkert længe endnu.

Lille pus da 

Sender ALT det ve støv jeg kan ! Håber unger ingen omstændigheder du går over tid når du har det sådan, yoga kan løsne bækken smerter en del hvis du har mod på det .. 

Anmeld

13. september 2013

MariaKyedDK

MiichellaMalou skriver:

Snart ikke mere.
Menstruations smerter dagligt som ikke bliver til mere. Stik og jag op igennem hvergang jeg går, så jeg faktisk er fanget herhjemme og ikke kan lave noget pga det. Følger de to uger til termin er om lang tid og vide jeg egentlig godt kan gå over tid. Nej hvor jeg ikke orker mere glæder mig også sådan til at se min lille basse.

åh jeg havde det præsis som dig, men heldigvis er det snart overstået.. 

det er rigtig hårdt, jeg sov heller ikke om natten og havde også mega mange smerter som du... men tænk på det er en ''lykkelig'' smerte 

ved det er svært, og når folk sagde til mig: nyd nu det sidste i din graviditet så godt du kan, så tænkte jeg : JEG HAR NYDT DET og nu må hun gerne komme ud  

og så gik det hele så stærkt ( fødte for 3 uger siden ca. ) og jeg er allerede parat til baby nummer 3  

Anmeld

13. september 2013

MorTilEn2013Dreng

baby012 skriver:

Lille pus da 

Sender ALT det ve støv jeg kan ! Håber unger ingen omstændigheder du går over tid når du har det sådan, yoga kan løsne bækken smerter en del hvis du har mod på det .. 

Mange taak

Anmeld

13. september 2013

MorTilEn2013Dreng

MariaKyedDK skriver:

åh jeg havde det præsis som dig, men heldigvis er det snart overstået.. 

det er rigtig hårdt, jeg sov heller ikke om natten og havde også mega mange smerter som du... men tænk på det er en ''lykkelig'' smerte 

ved det er svært, og når folk sagde til mig: nyd nu det sidste i din graviditet så godt du kan, så tænkte jeg : JEG HAR NYDT DET og nu må hun gerne komme ud  

og så gik det hele så stærkt ( fødte for 3 uger siden ca. ) og jeg er allerede parat til baby nummer 3  

Jeg har haft svært ved at nyde min da jeg de første fire måneder var utrolig syg og kastet op og tabte mig 7 kg også efterfølgende bækkenløsning. og nu de milde og nogen gange ret smerte fulde veer jeg har og stikken og jag op igennem meget tit :/ og især her til aften er det ret slemt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.