hvor kan jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.089 visninger
19 svar
2 synes godt om
12. september 2013

MorTilEn2013Dreng

Snart ikke mere.
Menstruations smerter dagligt som ikke bliver til mere. Stik og jag op igennem hvergang jeg går, så jeg faktisk er fanget herhjemme og ikke kan lave noget pga det. Følger de to uger til termin er om lang tid og vide jeg egentlig godt kan gå over tid. Nej hvor jeg ikke orker mere glæder mig også sådan til at se min lille basse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2013

AnthonsMor

MiichellaMalou skriver:

Snart ikke mere.
Menstruations smerter dagligt som ikke bliver til mere. Stik og jag op igennem hvergang jeg går, så jeg faktisk er fanget herhjemme og ikke kan lave noget pga det. Følger de to uger til termin er om lang tid og vide jeg egentlig godt kan gå over tid. Nej hvor jeg ikke orker mere glæder mig også sådan til at se min lille basse.

Det har du vidst brug for

Anmeld

12. september 2013

MorTilEn2013Dreng

AnthonsMor skriver:

Det har du vidst brug for

Taak
Ja synes godt nok ikke der er sjovt mere, og ingen nattesøvn heller fordi jeg ikke kan ligge ordentlig.

Anmeld

12. september 2013

AnthonsMor

MiichellaMalou skriver:

Taak
Ja synes godt nok ikke der er sjovt mere, og ingen nattesøvn heller fordi jeg ikke kan ligge ordentlig.

Åh hvor må det bare være hårdt

Anmeld

13. september 2013

MIWULA

Prøv og hør din jordemoder om en hindeløsning næste gang. Hos nogle går fødslen igang. 

Anmeld

13. september 2013

baby012

Åh hvor har jeg ondt af dig  

jeg gik selv sådan der og kunne til sidst ikke være nogen steder for smerter og pluk veer.. 

fødte ikke før 41+3, så kan sagtens forstå du er utålmodig 

Anmeld

13. september 2013

stjernehimmel

MiichellaMalou skriver:

Snart ikke mere.

Hvor længe har du haft det smerter??

Sådan startede min fødsel..... med "menstrations smerter"

selvom det er svært, så mind dig selv om hvad der er i vente, en skøn bette vidunder inden du får set dig om...

håber du snart får noget ro og kan nyde den sidste tid lidt

Anmeld

13. september 2013

MorTilEn2013Dreng

MIWULA skriver:

Prøv og hør din jordemoder om en hindeløsning næste gang. Hos nogle går fødslen igang. 

De vil ikke gøre noget før jeg har ramt termin

Anmeld

13. september 2013

MorTilEn2013Dreng

baby012 skriver:

Åh hvor har jeg ondt af dig  

jeg gik selv sådan der og kunne til sidst ikke være nogen steder for smerter og pluk veer.. 

fødte ikke før 41+3, så kan sagtens forstå du er utålmodig 

Det er så irriterende da jeg er så afhængig af min kæreste.

Anmeld

13. september 2013

MorTilEn2013Dreng

stjernehimmel skriver:

Hvor længe har du haft det smerter??

Sådan startede min fødsel..... med "menstrations smerter"

selvom det er svært, så mind dig selv om hvad der er i vente, en skøn bette vidunder inden du får set dig om...

håber du snart får noget ro og kan nyde den sidste tid lidt

Har haft det i nogen uger nu og det ender sikkert med det bliver ved til jeg har født. :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.