Først og fremmest tillykke med den lille spire!!!! 
Dernæst! Eeeij, sagde hun seriøst det med "midtpunktet" højt????
Jeg må indrømme at jeg sommetider også tænker at det er fedest at være den eneste gravide og tager nogen gange mig selv i at være træls over at svigerinden er gravid...
Men jeg SKAMMER mig over den tanke!! Seriøst, hvor ego kan man lige tillade sig at være! Jeg ved så at det for mit vedkommende er fordi vi pt er igang med pb, så derfor stikker det måske lidt at hun er gravid, og går nok over når vi selv får bid
(for lige at undgå misforståelser, er jeg meget glad for og interreseret i hendes graviditet)
nå men, jeg tror du skal tage deres udtalelser som en del af deres frustration over selv at have det svært. I ved med jer selv at i ikke har gjort noget for at såre nogen, og helt ærligt så ved man jo aldrig hvor længe der går før der er bid. De kunne ligeså godt have haft heldet før jer! Sig det, før de hører det a omveje.!
De udtalelser de er kommet med under din første graviditet er jeg helt måløs over!!!!!! Lige meget hvor frustreret man selv er så må man da have lidt pli! Sikke nogen udmeldinger
hvis det cirkus starter forfra nu, så sig fra! Godt og grundigt! Fortæl dem at i et bevidste om at det er svært for dem, og i virkelig prøver at skåne dem, men det der, det er direkte mangel på respekt.
Anmeld