Hejsa i skønne piger.
Jeg har en svoger og svigerinde som har prøvet i meget lang tid på at få et barn. De har været igennem nogle forsøg, og skal til at starte igen nu her.
Der er så sket det da jeg er blevet gravid igen. (har et barn i forvejen) Det er ikk planlagt, men barnet er velkommet alligevel. Min familie ved det, og min kærestes mor ved det, men vi har valgt ikke at fortælle det til overstående famile da vi synes at de har nok at tænke på lige nu.
Men får så afvide af min svigermor, at de har en mistanke om at jeg er gravid igen. Og de har snakket frem og tilbage om det, og hun siger så (svigerinden) at hvis jeg var, så har vi gjort det med vilje fordi vi har så let ved det. OG det synes de ikke at vi kunne være bekendt, da hun gerne vil være midtpunkt, når hun bliver gravid.
Men kan godt være at det bare er mig, men jeg synes at det er meget egoistisk sagt, da de indtil videre har brugt over 10 på at få et barn, og hvis vi skulle vente til det lykkes for dem, kunne det jo realt være, at vi skulle vente for evigt.
Ønsker dem alt det bedste, men har en lille frygt for at sige det til dem, da vi sidste gang fortalte dem det, ikke snakkede med dem igennem næsten halvdelen af min første graviditet.
Ved ikke helt hvad jeg ville med dette indlæg, for ved ikke om det er et spørgsmål eller hvad det er, men havde måske brug for at hører om det er mig som ser det fra en forkert vinkel?
Håber i kan komme med et eller andet, jeg kan bruge. Alle indlæg er velkommende
Anmeld