falder jeres baby/børn i søvn til musik??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.547 visninger
16 svar
2 synes godt om
12. september 2013

1990h

Ja ida har det med at falde i søvn ved brystet hver aften til natten. Hun gør det ikke om sagen. Sp foreslog at jeg begynder at prøve at vende hende fra det så hun ikke vågner om natten og kun kan falde i søvn ved brystet..

Jeg har om dagen tit spillet lidt musik fra min telefon når jeg har lagt hende i vognen..

Tænker jeg kunne prøve det om aftenen. Men hvad så om natten så skal hun måske have musik for at sove??

Hvad er jeres erfaring. Ville det være bedre hvis man spillede musik til at berolige og man så slukkede det lige inden hun falder i søvn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2013

1990h

1990h skriver:

Ja ida har det med at falde i søvn ved brystet hver aften til natten. Hun gør det ikke om sagen. Sp foreslog at jeg begynder at prøve at vende hende fra det så hun ikke vågner om natten og kun kan falde i søvn ved brystet..

Jeg har om dagen tit spillet lidt musik fra min telefon når jeg har lagt hende i vognen..

Tænker jeg kunne prøve det om aftenen. Men hvad så om natten så skal hun måske have musik for at sove??

Hvad er jeres erfaring. Ville det være bedre hvis man spillede musik til at berolige og man så slukkede det lige inden hun falder i søvn?

Sagen - dagen

Anmeld

12. september 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Da børnene var mindre spillede uroen over dem og når den var færdig blev den ikke tændt igen.

De er nu 4 1/2 år og 6 år og de får også lov til, at hører musik/eller historie på cd. De falder i søvn til det og når de sover går jeg bare ind og slukker.

Anmeld

12. september 2013

JuniMama

Vi bruger denne her Andrea spilledåse til min datter.

http://www.trendyshop.dk/shop/dr-andrea-spilledaas e-135583p.html

Har brugt den siden hun var 6 mdr, og den var et hit fra dag et af! Og idag, 2 år gammel, ved hun at når den spiller betyder det at hun skal sove! Så den kan jeg klart anbefale! og så er det et klart plus, at det ikke er den der standard spilledåse vuggevise den spiller, men i stedet "Når du ser et stjerneskud...."!

Anmeld

12. september 2013

1990h

MoarHvidovre skriver:

Da børnene var mindre spillede uroen over dem og når den var færdig blev den ikke tændt igen.

De er nu 4 1/2 år og 6 år og de får også lov til, at hører musik/eller historie på cd. De falder i søvn til det og når de sover går jeg bare ind og slukker.

Hvad hvis de vågnede om natten eller sov de hele natten

Anmeld

12. september 2013

1990h

JuniMama skriver:

SmaVi bruger denne her Andrea spilledåse til min datter.

http://www.trendyshop.dk/shop/dr-andrea-spilledaas e-135583p.html

Har brugt den siden hun var 6 mdr, og den var et hit fra dag et af! Og idag, 2 år gammel, ved hun at når den spiller betyder det at hun skal sove! Så den kan jeg klart anbefale! og så er det et klart plus, at det ikke er den der standard spilledåse vuggevise den spiller, men i stedet "Når du ser et stjerneskud...."!

Det var da smart
Hvad hvis hun vågnede om natten måtte du så spille den...

Anmeld

12. september 2013

JuniMama

1990h skriver:

Det var da smart
Hvad hvis hun vågnede om natten måtte du så spille den...

Hvis hun vågner om natten, så trækker vi den bare op så den spiller, og så falder hun i søvn igen!

Anmeld

12. september 2013

1990h

JuniMama skriver:

Hvis hun vågner om natten, så trækker vi den bare op så den spiller, og så falder hun i søvn igen!

det lyder super nemt..

Anmeld

12. september 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
1990h skriver:

Hvad hvis de vågnede om natten eller sov de hele natten

Musikken er kun til, at falde i søvn om aften. Har aldrig brugt det om natten, hvis de vågnede

Anmeld

12. september 2013

1990h

MoarHvidovre skriver:

Musikken er kun til, at falde i søvn om aften. Har aldrig brugt det om natten, hvis de vågnede

Okay super

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.