Så er det i morgen.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2013

Annette A

Har du ikke mulighed for at fuldføre med baby? Da jeg afsluttede min bacheloruddannelse i januar 2012 var det med min 4 mdr gamle søn på armen og det var slet ikke så svært eller hårdt som jeg havde troet. Jeg vidste jo også at hvis det ikke gik kunne jeg bare tage det sidste forløb efter barslen.

Held og lykke med det hele fremover. Det må være en forfærdelig beslutning når man ikke er helt afklaret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2013

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar.

Jeg fortrød i morges så kom ikke afsted til at få aborten. Så det ser ud til at jeg skal være mor igen for 3 gang

Anmeld

12. september 2013

Babiesontheway

Anonym skriver:

Tak for alle jeres svar.

Jeg fortrød i morges så kom ikke afsted til at få aborten. Så det ser ud til at jeg skal være mor igen for 3 gang

Så vil jeg passende sige, Tillykke med graviditeten 

Anmeld

12. september 2013

DianaRJS

Tak for alle jeres svar.

stort tillykke med graviditeten  og når det så er sagt, selvom det nok er lidt ligemeget nu Men jeg fik sat min uddannelse på standby dvs jeg kom tilbage nøjagtig hvor jeg slap og fuldførte bachelor med gennemsnit på 11,7

Anmeld

12. september 2013

asff

Anonym skriver:

Tak for alle jeres svar.

Anmeld

12. september 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Tak for alle jeres svar.

Tillykke!!! Tror du bliver super glad for dit valg.

Anmeld

12. september 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Tak for alle jeres svar.

stort tillykke  hvor er det dejligt at høre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.