Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Ja duer denne brudekjole til mig ? Den er brugt af en kvinde før mig. Vil bare gerne have nogen meninger Ps jeg ved godt jeg er tyk - så ingen kommentarer herom, men gerne om i synes pasform ol er ok
Ja duer denne brudekjole til mig ? Den er brugt af en kvinde før mig.
Vil bare gerne have nogen meninger
Ps jeg ved godt jeg er tyk - så ingen kommentarer herom, men gerne om i synes pasform ol er ok
først- du er ikke tyk og tingene sidder som de skal flot kjole
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den sidder da fint.
Du får da en virkelig smuk talje i den kjole - og kan du få lidt mere kavalergang i den - så er du smukkere end smuk
Ja duer denne brudekjole til mig ? Den er brugt af en kvinde før mig. Vil bare gerne have nogen meninger Ps jeg ved godt jeg er tyk - så ingen kommentarer herom, men gerne om i synes pasform ol er ok
Den er rigtig fin! Passer rigtig skønt til din flotte figur! Den skal syes lidt ind ved brysterne tror jeg MEN den er altså virkelig flot og yndig den kjole.... Og den sidder smukt på din talje
Og jeg tror ikke at nogle ville kommentere din vægt - udover nu hvor vi ikke må... Men du er altså ikke tyk, du har en flot figur!
Taco78 skriver: Jeg synes nr 1 er rigtig flot til dig, men som de andre siger sidder den ikke helt som den skal ved barmen og det kan en skrædder hjælpe dig med. Men tænk også over hvilken bh, du har på - find en, der løfter og samler barmen - det kan sagtens hjælpe på det Og husk at have den bh som du skal giftes i på ved tilretningen En anden ting - har du tænkt på at have et skørt under?? Så der kommer mere 'strut' på kjolen, så falder den ofte flottere og din talje vil blive endnu mere markeret og derved ser man slankere ud (jeg er selv overvægtig og havde et stort skørt under min kjole, uden det på nogen måde så 'marrengs-agtig' ud ) Skørter kan lejes i brudekjoleforretninger
Jeg synes nr 1 er rigtig flot til dig, men som de andre siger sidder den ikke helt som den skal ved barmen og det kan en skrædder hjælpe dig med. Men tænk også over hvilken bh, du har på - find en, der løfter og samler barmen - det kan sagtens hjælpe på det Og husk at have den bh som du skal giftes i på ved tilretningen
En anden ting - har du tænkt på at have et skørt under?? Så der kommer mere 'strut' på kjolen, så falder den ofte flottere og din talje vil blive endnu mere markeret og derved ser man slankere ud (jeg er selv overvægtig og havde et stort skørt under min kjole, uden det på nogen måde så 'marrengs-agtig' ud ) Skørter kan lejes i brudekjoleforretninger
Syntes nr. 1 er SÅ flot til dig.
kjole nr. 1 sikke da en fantastisk talje
syntes som mange andre at kjolen klær' dig rigtig godt... li en lille justering omkring brystet...
Du bliver en smuk brud, din kommende mand bliver slået omkuld (når dagen kommer, så håber jeg i får en fantastisk dag)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128