Jeres mening om denne brudekjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2013

Troldemommi

Jeg er selv overvægtig og jeg kan ikke lide kjolen, jeg syntes den for det første er kedelig men den får mig også til at tænke alt for meget kjole der måske får dig til at se større ud.

håber ikke jhaster dig 

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2013

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Jeg synes den sidder rigtig flot på dig, tænker bestemt ikke at du er tyk når jeg ser billederne - den er rigtig flot

Tusind tak 

Anmeld

11. september 2013

jydeinden

den er da rigtigt fin

Anmeld

11. september 2013

Faith

Sidder virkelig smukt på dig

Men som andre siger, er det som om der er for meget stof ved barmen. Kan sikkert fikses af en skrædder.

Anmeld

11. september 2013

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

Jeg er selv overvægtig og jeg kan ikke lide kjolen, jeg syntes den for det første er kedelig men den får mig også til at tænke alt for meget kjole der måske får dig til at se større ud.

håber ikke jhaster dig 

Monica

Hvad så med denne her ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. september 2013

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

Jeg synes den sidder pænt på dig

Dog synes jeg den ser meget stor ud/høj ud i stoffet ved barmen.

Ja det synes jeg også selv, men det satser jeg på der kan gøres lidt ved hos en skrædder. Hende der har den nu har også større barm end mig så på hende sad den perfekt i det område

Anmeld

11. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nr 1 er så flot til dig!! Syntes den passer perfekt til din form!! Syntes nr 2 er lidt kedelig over barmen, men også rigtig fin!! Vh stine

Anmeld

11. september 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

hallo hvor er du tyk henne! nå

du ser jo super flot og fantastisk ud og du har jo former som passer til kjolen din kæreste vil jo blive verdens lykkeligste mand

Årh mange tak 

Man kan godt bare blive så forblændet af sig selv i hvid kjole 

Anmeld

11. september 2013

Smil

Profilbillede for Smil
Kjole 1 sidder flot på dig og synes virkelig ryggen og slæbet er flot til din figur Har du overvejet slør?

Vil også give de andre ret i, at den er lidt for stor for oven - det ser på en eller anden måde lidt for kompakt ud

Jeg synes kjole nr 2 ser for stor ud.. Eller er det bare mig?

Anmeld

11. september 2013

Missy89

Wauw den er smuk og sikke en lækker talje! Men ja som se andre skriver så skal den nokrettes iind ved barmen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.