Når man ikke kan glæde sig på andres vegne ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.023 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. september 2013

Anonym trådstarter

Øv, hvor er det hårdt ikke at kunne glæde sig på andres vegne over en graviditet, men i stedet er røv jaloux  

Hvad gør man lige når man selv er så skruk efter nummer 2, at man ikke kan glæde sig på andres vegne over en graviditet, men i stedet nærmest ønsker det værste for denne person? 

Jeg er smadderked af at have det sådan, og føler mig faktisk rigtig flov over at have det sådan. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2013

MMOGM

Anonym skriver:

Øv, hvor er det hårdt ikke at kunne glæde sig på andres vegne over en graviditet, men i stedet er røv jaloux  

Hvad gør man lige når man selv er så skruk efter nummer 2, at man ikke kan glæde sig på andres vegne over en graviditet, men i stedet nærmest ønsker det værste for denne person? 

Jeg er smadderked af at have det sådan, og føler mig faktisk rigtig flov over at have det sådan. 

Det er rigtig øv at have det sådan 

bliver selv mega misundelig hvis folk bliver/er gravide, dog vil jeg hellere sige misundelig da jeg mener jaloux er et negativt ord, og det er jo ikke negativt at man har det sådan, men fordi man ønsker det de andre har, og det synes jeg er helt ok 

jeg håber dog heller ikke det værste for personen. 

Men jeg kan godt følge dig

Anmeld

12. september 2013

Loa

Tror man bliver nødt til at hanke op i sig selv og "tage sig sammen"...
Det lyder sikkert hårdt, men jeg ved hvordan du har det, og synes selv det er lidt øv at se alle dem der får nummer to, når det egentligt burde være "vores tur"..
Men man bliver bare nødt til at komme ud over det, for der er ikke noget værre end når andre ikke kan glæde sig over ens graviditet... Og når man selv har oplevet det, så ønsker man ikke selv at være den der har "ondt" over andres graviditet....

Anmeld

12. september 2013

Anonym trådstarter

MMOGM skriver:

Det er rigtig øv at have det sådan 

bliver selv mega misundelig hvis folk bliver/er gravide, dog vil jeg hellere sige misundelig da jeg mener jaloux er et negativt ord, og det er jo ikke negativt at man har det sådan, men fordi man ønsker det de andre har, og det synes jeg er helt ok 

jeg håber dog heller ikke det værste for personen. 

Men jeg kan godt følge dig

Det har du ret i! Det er bare så svært 

Anmeld

12. september 2013

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Tror man bliver nødt til at hanke op i sig selv og "tage sig sammen"...
Det lyder sikkert hårdt, men jeg ved hvordan du har det, og synes selv det er lidt øv at se alle dem der får nummer to, når det egentligt burde være "vores tur"..
Men man bliver bare nødt til at komme ud over det, for der er ikke noget værre end når andre ikke kan glæde sig over ens graviditet... Og når man selv har oplevet det, så ønsker man ikke selv at være den der har "ondt" over andres graviditet....

Ja, det gør man nok. Det er bare så svært  Specielt når man selv ønsker sig det så brændende, og en anden så 'kommer først'. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.