Lærkes nemme fødsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2008

Mira0911

NejaJ skriver:

Andre som har haft nogenlunde samme nemme fødsel??
Ved godt der ikke er 2 fødsler der er ens...;)

Sødeste det var sq da en nem fødsel... Snart min tur... Dejligt det gik så nemt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2008

Lykkelig Mor til 2

Min fødsle nr 2 var nem!!Mitt vand var gået så vi dro op på fødegangen(hadde ikke veer,som jeg merket noe til), så jeg ble satt i gang med drypp!!!kl18.Min lille dreng ble født 2timere senere, å jeg hadde kun veer den sistetimen...Lyn fødsel!!!!

MVH Linda....

Anmeld

28. november 2008

LotteN

jeg kan vidst ikke følge med på så hurtige fødslen, men synes nu også min var hurtig nok til mig, år man høre r alle skrækhistorierne.

Vandte gik 19.30. tog på fødegangen kl 22.00, hvor veerne stille og roligt startede... kl 1.00 var de rigtig slemme og vi kørte derind igen... kom i karbad og kl 5.32 kom Lærke til verden!

Anmeld

28. november 2008

pusling30

Jeg syntes også at fødslerne af mine 3 drenge har været rimelige nemme.

D.24/12-03 vågner jeg lidt i 8:00 og syntes at det var underligt at jeg havde tisset i sengen har ikke ondt, men ringer til fødegangen som vil se mig omgående, vi kommer på fødegangen 9:30 og jeg er åben 2 cm, bliver sendt hjem med besked om at der nok først sker noget i de sene nattetimer, men kl 16:00 kan jeg ikke mere og vi tager afsted igen, denne gang var jeg åben 6 cm og skulle blive, kl 20:10 er han født.

D.14/3-05 kl 20:00 om aften har jeg svært ved at finde ro, har lidt mange plukveer, og skal hele tiden på toilettet og lave, men jeg kan ikke, kl 22:45 tager vi på fødegangen men bliver sendt hjem med besked om at jeg kun er åben 1 cm, jeg joker og siger at jeg er tilbage inden midnat, og væddede 500kr på det, kl 23:55 ankommer vi igen men denne gang skal jeg blive og kl 02:36 blev han født.

D.31/7-07 har haft ballonkateter (skulle sættes igang pga væksthæmning hos sønnen) og skulle have det fjernet kl 9:00 om morgen, men kl 7:00 da jeg går på toilettet for at tisse falder det ud, jeg ringer til fødegangen som siger at jeg skal komme ASAP, da det ikke burde falde ud selv, jaja jeg skal altså lige i bad og have noget mad, nå men vi ankommer 8:45 hvor jordmoderen spørger om jeg har haft nemme fødsler, for jeg er åben 6-7 cm, og kl 10:27 er han født.

Jeg syntes ikke det har gjort ondt at føde, og heller ikke at have veer.
Knus Anja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.