Havde også en nem fødsel... :D
Min svigerinde var her og spise, og under maden begyndte jeg at blive lidt utilpas- plukveer troede jeg... Så sagde jeg var skidt og gik iseng (ca. 18:30), for at svigerinden ikke skulle ikke skulle sætte forhåbningerne op, ved at opleve jeg havde "plukveer"... ide i sengen, kunne jeg ingen ro finde, og lidt efter kunne jeg høre Kenneth og Sabine gå, (Kenneth skulle køre hende hjem). Da han kom tilbage igen stod jeg op igen (ca. 20.00) da jeg alligevel ingen ro kunne finde... Kenneth spurgte om han skulle køre ud og tanke bilen, hvis vi nu skulle afsted, sagde nej og forsikrede ham om det bare var plukveer (alle siger jo at hvis det er veer er man ikke i tvivl og det var jeg)...
Kl 22.00 går vi begge i seng, og jeg er overbevist om at jeg bare skulle falde i søvn så ville det stoppe, hacde det gjort de andre gange jeg havde haft plukveer. Kunne dog ikke falde i søvn, og kunne ikke holde ud at ligge ned, så det der gik ikke længe før jeg stod op igen... Kl ca 22.30 har kenneth fået nok og siger nu stod han altså også op og tog tøj på, hvor han mente helt bestemt vi skulle afsted... Kl ca. 23.00 overgiver jeg mig og ringer til fødegangen og spørg, om jeg må komme ned og blive tjekket...
kl ca. 23.30 tanker vi, så vi er sikre på at komme hele vejen til sygehuset (bor i fredericia, skulle føde i kolding), imens ringer min mor som skulle være med til fødslen at hun kører fra sjælland af nu (selvom da jeg havde ringet lige inden vi tog hjemmefra, havde sagt hun skulle vente til vi havde hørt hvad fødegangen sagde).
Kl. 00.00 ca. ankommer vi på fødegangen og kommer med det samme ind på e fødestue og bliver tjekket, dommen lyder: 6-7 cm åben og besked på at blive... Kommer i badekar, men kan ikke holde ud at sidde stille under veerne og kommer op igen... Så render jeg lidt frem og tilbage og bliver tjekket lidt en gang presseveerne, der var jeg ikke længere i tvivl>( Men mangler stadigvæk lige at åbne mig det sidste, men får lov til at presse på toppen af veerne... Går i brusebad, hvilket hjælper lidt og står der en halv times tid...
Kl. ca. 3.00 kommer jeg op på briksen får lagt vedrop og prøver med lidt lattergas, men sys bare masken var træls... Derefter er det hele lidt sløret, Men kl 05.17 ankommer en meget blå men sund og rask Leslie med kop... (Fik dog et par timer på neontal, for en sikkerheds skyld, og nåede næsten ikke at værre på mors mave inden de løb afsted med ham... :'(
Så kun lige knap 12 timer med veer og ingen sting eller noget, kan man hvis ikke kalde andet end en nem fødsel:D
Anmeld