Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Ja det er en mulighed. Men med ingen erfaring overhovedet? Ej, så tror jeg at der er andre der får jobbet.... jeg vil selvfølgelig gøre et forsøg. Men bliver nødt til at vide, hvis jeg ikke kan få et job, at jeg så på anden måde kan få nogle penge.. ellers står vi med ingen tag over hovedet. Derfor mit spørgsmål i mit start indlæg
Ja det er en mulighed. Men med ingen erfaring overhovedet? Ej, så tror jeg at der er andre der får jobbet.... jeg vil selvfølgelig gøre et forsøg. Men bliver nødt til at vide, hvis jeg ikke kan få et job, at jeg så på anden måde kan få nogle penge.. ellers står vi med ingen tag over hovedet.
Derfor mit spørgsmål i mit start indlæg
Prøv at forhør dig hos kommunen - de kan helt sikkert svare på dit spørgsmål
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Britt88 skriver: Prøv at forhør dig hos kommunen - de kan helt sikkert svare på dit spørgsmål
det vil jeg gøre
Anonym skriver: Med ingen erfaring og ingen ting? Det tror jeg ikke jeg får held med
Med ingen erfaring og ingen ting? Det tror jeg ikke jeg får held med
Det var da et forsøg værd - og en del bedre indkomst end KH. Min veninde har lige fået timer i hjemmeplejen, uden erfaring, så det er ikke umuligt. Hun har fået 28 timer i snit om ugen i aftenvagt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128