kontanthjælp i 2 mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

822 visninger
13 svar
1 synes godt om
10. september 2013

Anonym trådstarter

hej. 

jeg passer lige nu min søn hjemme, jeg får et tilskud fra vores kommune for dette.

jeg får tilskuddet til og med d. 5 nov. og har søgt ind på udd. til januar (hold start D. 21) 

hvad gør jeg lige i de 2 ½ - næsten 3 mdr??

kan man søge kontanthjælp? elle hvad gør man lige? jeg har også mulighed for at gå på vuc i den tid, og så få SU, men når jeg ikke skal bruge det til noget? og kan jeg overhovedet gå fra su på 1 udd, til su på en anden, på den måde????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2013

lille fnug

Anonym skriver:

hej. 

jeg passer lige nu min søn hjemme, jeg får et tilskud fra vores kommune for dette.

jeg får tilskuddet til og med d. 5 nov. og har søgt ind på udd. til januar (hold start D. 21) 

kan man søge kontanthjælp? elle hvad gør man lige? jeg har også mulighed for at gå på vuc i den tid, og så få SU, men når jeg ikke skal bruge det til noget? og kan jeg overhovedet gå fra su på 1 udd, til su på en anden, på den måde????

Hvad med at søge et jule vikariat?

Anmeld

10. september 2013

klmf

Anonym skriver:

hej. 

Man kunne jo også tænke i at få et arbejde... Vikar i hjemmeplejen, rengøring ellet lignende.

Anmeld

10. september 2013

Wimmie

Anonym skriver:

hej. 

Man kan vist godt være på KH i et par måneder, jeg var det selv i 2 mdr. mellem studie og job - men hæng mig ikke op på det da det var i 2003 

Ellers ville jeg også søge noget gennem vikarbureau eller noget juleassistance.

Anmeld

11. september 2013

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Man kunne jo også tænke i at få et arbejde... Vikar i hjemmeplejen, rengøring ellet lignende.

Med ingen erfaring og ingen ting? Det tror jeg ikke jeg får held med

Anmeld

11. september 2013

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Man kan vist godt være på KH i et par måneder, jeg var det selv i 2 mdr. mellem studie og job - men hæng mig ikke op på det da det var i 2003 

Ellers ville jeg også søge noget gennem vikarbureau eller noget juleassistance.

Men juleassistance, jeg skal ha en indkomst fra d 5. Nov. Til d. 21 januar........

Anmeld

11. september 2013

Anonym trådstarter

lille fnug skriver:

Hvad med at søge et jule vikariat?

Jeg skal jo ha en indkomst fra november til 21 januar......

Anmeld

11. september 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Jeg skal jo ha en indkomst fra november til 21 januar......

Julegavesæsonen starter jo også allerede lige efter Halloween så det er da klart en mulighed ?

Måske en isenkræmmer eller elektronikbutik

Anmeld

11. september 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Julegavesæsonen starter jo også allerede lige efter Halloween så det er da klart en mulighed ?

Måske en isenkræmmer eller elektronikbutik

Ja det er en mulighed. Men med ingen erfaring overhovedet? Ej, så tror jeg at der er andre der får jobbet.... jeg vil selvfølgelig gøre et forsøg. Men bliver nødt til at vide, hvis jeg ikke kan få et job, at jeg så på anden måde kan få nogle penge.. ellers står vi med ingen tag over hovedet.

Derfor mit spørgsmål i mit start indlæg 

Anmeld

11. september 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

Der er masser af ledige jobs i rengøringsbranchen uanset kvalifikationer. Du skal virkelig ikke kunne noget særligt. De er ofte vilde efter at få dansktalende ansatte (især mænd), da det er en stor mangelvare. Du har alligevel en rum tid til at finde et job, så det ville jeg satse på. 

Ellers så spørg kommunen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.