må guderne vide hvad de har fået i dag!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
5 svar
1 synes godt om
9. september 2013

DianaRJS

jubiii i dag hentede jeg 2 stks børn og regnede med at vi bare skulle hjem og hygge, men mor her tog fejl istedet for må jeg have taget 2 aber med hjem, for har virkelig 2 stks drenge der virkelig er en (undskyld) pain in the ass!!!!!

hopper rundt i møblerne, løber rundt i hele huset, råber og skriger og er virkelig irriterende -.-

de drenge der altid går stille og rolig rundt, sidder pænt i sofaen og aldrig skriger med mindre noget gør ondt....

jeg er sikker på de er blevet forbyttet med aber i dag -.-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2013

MorDk

DianaRJS skriver:

jubiii i dag hentede jeg 2 stks børn og regnede med at vi bare skulle hjem og hygge, men mor her tog fejl istedet for må jeg have taget 2 aber med hjem, for har virkelig 2 stks drenge der virkelig er en (undskyld) pain in the ass!!!!!

hopper rundt i møblerne, løber rundt i hele huset, råber og skriger og er virkelig irriterende -.-

de drenge der altid går stille og rolig rundt, sidder pænt i sofaen og aldrig skriger med mindre noget gør ondt....

jeg er sikker på de er blevet forbyttet med aber i dag -.-

Griner...

Det kender jeg godt det der

Anmeld

9. september 2013

DianaRJS

MorDk skriver:

Griner...

Det kender jeg godt det der

er sikker på børnehaven er begyndt at proppe børnene med energidrik som straf for at de skal passe dem en hel dag

Anmeld

9. september 2013

MorDk

DianaRJS skriver:

er sikker på børnehaven er begyndt at proppe børnene med energidrik som straf for at de skal passe dem en hel dag

Ja man kan undre sig nogle gange!!

Anmeld

9. september 2013

Kløver

Puha sådan var mine også i dag, havde ellers glæææædet mig til at bruge dagen med ungerne, og hygge om dem nu hvor far skulle møde tidligt (kl17) de fik smadret puslespil, cd holde lommerne i en lille cd boks, tværet risengrød udover det hele, ødelagt en billederne og hylede om kap i næsten en time hvor jeg gjorde mange forsøg på opmundring, til sidst kom de i seng 1/2 time før normalt (ca 20)

Elsker mine unger, men nogle gange nyder man roen når de er kommet i seng

Håber vi begge får lidt mindre mængder abe i morgen

Anmeld

9. september 2013

B&J

har du også aber her var der også besøg af en abe idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.