Hvordan går det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
5 svar
2 synes godt om
9. september 2013

Putomanen

Jeg vil da lige høre hvordan det går med jer andre?

Jeg er nu 6+2 og jeg lider af 2-3 tisseture om natten, småkvalme og lettere ømme bryster. I morges frygtede jeg virkelig at kaste op i badet og jeg kunne pludselig ikke drikke min elskede kaffe i dag, puha bad. Til gengæld elsker jeg appelsinjuice, vindruer, sodavandsis eller andet friskt. 

Hvordan er symptomerne hos jer andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2013

Malenect

Putomanen skriver:

Jeg vil da lige høre hvordan det går med jer andre?

Jeg er nu 6+2 og jeg lider af 2-3 tisseture om natten, småkvalme og lettere ømme bryster. I morges frygtede jeg virkelig at kaste op i badet og jeg kunne pludselig ikke drikke min elskede kaffe i dag, puha bad. Til gengæld elsker jeg appelsinjuice, vindruer, sodavandsis eller andet friskt. 

Hvordan er symptomerne hos jer andre?

:-) jeg har ikke de vilde symptomer . Har ømme og følsomme brystvorter og til tider ømme bryster ..
Så er jeg oppustet , specielt om aftenen .

Ellers lider jeg ikke af de vilde :-)

Anmeld

10. september 2013

Putomanen

Malenect skriver:

:-) jeg har ikke de vilde symptomer . Har ømme og følsomme brystvorter og til tider ømme bryster ..
Så er jeg oppustet , specielt om aftenen .

Ellers lider jeg ikke af de vilde :-)

Hvor langt er du henne?

Min kvalme kom først for alvor i går, ellers har symptomerne også været ret milde.

Jeg er også ret oppustet, men det er gennem hele dagen. Så jeg føler mig lidt småtyk allerede

Anmeld

10. september 2013

Malenect

Putomanen skriver:

Hvor langt er du henne?

Min kvalme kom først for alvor i går, ellers har symptomerne også været ret milde.

Jeg er også ret oppustet, men det er gennem hele dagen. Så jeg føler mig lidt småtyk allerede

Jeg er 5+6 i dag
Håber ikke at jeg får kvalme . Har nogle gange en smule utilpashed , men det er noget jeg kan holde ud ..

Jeg skal til første lægebesøg her d. 19 :-)

Anmeld

11. september 2013

Putomanen

Malenect skriver:

Jeg er 5+6 i dag
Håber ikke at jeg får kvalme . Har nogle gange en smule utilpashed , men det er noget jeg kan holde ud ..

Jeg skal til første lægebesøg her d. 19 :-)

Jeg har desværre også en del utilpashed.
Jeg håber at du slipper for kvalmen, den er sku en skidt følgesvend

Spændende med 1. lægebesøg. Er det der du får lavet vandrejournal? Det er en stor milepæl at nå

Anmeld

11. september 2013

Malenect

Putomanen skriver:

Jeg har desværre også en del utilpashed.
Jeg håber at du slipper for kvalmen, den er sku en skidt følgesvend

Spændende med 1. lægebesøg. Er det der du får lavet vandrejournal? Det er en stor milepæl at nå

Ja det er det , og bliver vejet og målt og sådan :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.