så kom dagen endelig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2013

Kris89

Loa skriver:

Dejligt i havde sådan en god dag!! og skulle billeder!!

Hvordan gik det med at synge?

Tusind tak

Det gik okay med at synge, de spillede en lidt anden melodi og jeg var lidt nervøs, men det gik okay og manden var glad Det var egentlig meningen vi ville have prøvet den en gang til lidt senere på aftenen hvor jeg så havde hørt deres melodi før, men tiden fløj fra os så det blev ikke. men jeg gjorde det og manden spurgte med det samme - hvornår dælen har du bestemt du ville synge så den kom bag på ham og han var glad for det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2013

Loa

Kris89 skriver:

Tusind tak

Det gik okay med at synge, de spillede en lidt anden melodi og jeg var lidt nervøs, men det gik okay og manden var glad Det var egentlig meningen vi ville have prøvet den en gang til lidt senere på aftenen hvor jeg så havde hørt deres melodi før, men tiden fløj fra os så det blev ikke. men jeg gjorde det og manden spurgte med det samme - hvornår dælen har du bestemt du ville synge så den kom bag på ham og han var glad for det

Det er altså bare så super sejt gjort altså!!

Anmeld

9. september 2013

Carina:-)

Hvor er du fin,og er imponeret over hvor ubesværet din mand løfter dig og baby

Blev selv gift i lørdags,men ikke hvid kjole her-vi har været sammen i 25 år så det ville virke lidt upassende 

Anmeld

9. september 2013

Kris89

Carina:-) skriver:

Hvor er du fin,og er imponeret over hvor ubesværet din mand løfter dig og baby

Blev selv gift i lørdags,men ikke hvid kjole her-vi har været sammen i 25 år så det ville virke lidt upassende 

ihh tillykke

Hvorfor upassende? bare fordi i har været sammen så længe eller?

Anmeld

9. september 2013

Babydrøm

Kris89 skriver:

og alt var bare helt perfekt. efter at have ventet halvandet år kom dagen 7-9-13 <3

Hele dagen var bare perfekt. Kunne slet ikke have forestillet mig noget anderledes. Hvor var det bare en fantastisk dag <3 <3

lidt dugfriske billeder, lidt redigerede og nogen ikke redigerede endnu, men fotografen mente vi godt lige ville se lidt og det havde hun så sandelig ret i Hvor er jeg glad for jeg fik en der virkelig ved hvad hun laver til at tage billeder.

brudepigerne og brudesvenden er mine niecer + nevø

Nu mener baby så vidst også det er tid til en lille smule ro

Stort tillykke og flotte billeder

Anmeld

24. oktober 2013

Frk-Lotusblomst

Kris89 skriver:

og alt var bare helt perfekt. efter at have ventet halvandet år kom dagen 7-9-13 <3

Hele dagen var bare perfekt. Kunne slet ikke have forestillet mig noget anderledes. Hvor var det bare en fantastisk dag <3 <3

lidt dugfriske billeder, lidt redigerede og nogen ikke redigerede endnu, men fotografen mente vi godt lige ville se lidt og det havde hun så sandelig ret i Hvor er jeg glad for jeg fik en der virkelig ved hvad hun laver til at tage billeder.

brudepigerne og brudesvenden er mine niecer + nevø

Nu mener baby så vidst også det er tid til en lille smule ro

Dejligt at i havde en perfekt dag <3
Skønt at se dig på billeder smukke, det var i!!

Anmeld

24. oktober 2013

Kris89

Frk-Lotusblomst skriver:

Dejligt at i havde en perfekt dag <3
Skønt at se dig på billeder smukke, det var i!!

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.