så kom dagen endelig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.286 visninger
16 svar
30 synes godt om
8. september 2013

Kris89

og alt var bare helt perfekt. efter at have ventet halvandet år kom dagen 7-9-13 <3

Hele dagen var bare perfekt. Kunne slet ikke have forestillet mig noget anderledes. Hvor var det bare en fantastisk dag <3 <3

lidt dugfriske billeder, lidt redigerede og nogen ikke redigerede endnu, men fotografen mente vi godt lige ville se lidt og det havde hun så sandelig ret i Hvor er jeg glad for jeg fik en der virkelig ved hvad hun laver til at tage billeder.

brudepigerne og brudesvenden er mine niecer + nevø

Nu mener baby så vidst også det er tid til en lille smule ro

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Stort tillykke og sikke fine billeder! Vh stine

Anmeld

8. september 2013

Kris89

StineW79 skriver:

Stort tillykke og sikke fine billeder! Vh stine

Tusind tak

Anmeld

8. september 2013

esioul

Kris89 skriver:

og alt var bare helt perfekt. efter at have ventet halvandet år kom dagen 7-9-13 <3

Hele dagen var bare perfekt. Kunne slet ikke have forestillet mig noget anderledes. Hvor var det bare en fantastisk dag <3 <3

lidt dugfriske billeder, lidt redigerede og nogen ikke redigerede endnu, men fotografen mente vi godt lige ville se lidt og det havde hun så sandelig ret i Hvor er jeg glad for jeg fik en der virkelig ved hvad hun laver til at tage billeder.

Hvor er du bare fin

Anmeld

8. september 2013

AnthonsMor

Kris89 skriver:

Stooooort tillykke!
Hvor var du smuk, hold da op en flot kjole!

Anmeld

9. september 2013

BigHope13

Kris89 skriver:

Hvor er du bare fantastisk smuk lyder som den helt perfekte dag , omgivet af kærlighed, smukke mennesker og smukke omgivelser.
Nogle fantastiske billeder, og du gemmer virkelig maven godt i den flotte kjole, synes på ingen måde du ser stor ud, bare virkelig virkelig smuk

kan godt forstå baby vil have lidt ro nu. Der er jo heller ikke længe til den næste store begivenhed

Anmeld

9. september 2013

Dot D

Stort tillykke med dagen...

Sikke et dejligt sted I har fundet til jeres bryllupsbilleder, det er ikke hver dag, man ser en mølle som statist i sådanne scener

Anmeld

9. september 2013

Lilje82

Stort tillykke

sikke nogle dejlige billeder.

Anmeld

9. september 2013

Loa

Dejligt i havde sådan en god dag!! og skulle billeder!!

Hvordan gik det med at synge?

Anmeld

9. september 2013

Kris89

Dot D skriver:

Stort tillykke med dagen...

Sikke et dejligt sted I har fundet til jeres bryllupsbilleder, det er ikke hver dag, man ser en mølle som statist i sådanne scener

Tusind tak.

Møllen kan vi se hjemmefra og naturbillederne ligger under 1 km. væk fra os, så vi bor lige midt i den mest fantastiske natur

og samtidig er vi så heldige at møllen er blevet malet indenfor de sidste to uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.