Er tilbage - Med en nyhed :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2013

Mamalou

Stort tillykke! Fuld forståelig at det er svært at se andre graviditets tråde, når man selv gerne vil oprette en. Dejligt at det blev din tur

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2013

Babydrøm

Laulund87 skriver:

Jeg havde brug for en pause af flere årsager, men mest fordi det var for hårdt at se alle de graviditetstråde. Ville vente tilbage når jeg var gravid.

Måtte aflyse vores samtale på onsdag på sygehuset omkring behandling for det er lige hvad jeg er, gravid Vi tog 3 afsted på ferie på Bornholm, men vi havde en skjult passager med hjem

Tror at det har noget at gøre med at jeg lod være med at tænke så meget på det så nu efter 15 måneders prøven er den der.

Det lidt mærkelige er at vi var til grillfest i børnehaven da jeg var 4+0 dvs inden vi selv vidste jeg er gravid og der spurgte pædagogerne om om jeg er gravid. Så sådan her ud og det er så fordi at Maria havde fortalt meget insisterende at jeg altså havde en baby i maven. Nu må vi så fortælle at Maria åbenbart vidste det før os

Her er min test fra lægen og jeg er i dag 5+4 med termin 7. maj

Hov og dem der har mig på FB, shh! 

Stort tillykke, hvor er det dejligt 

Anmeld

8. september 2013

Laulund87

Mamalou skriver:

Stort tillykke! Fuld forståelig at det er svært at se andre graviditets tråde, når man selv gerne vil oprette en. Dejligt at det blev din tur

Vh. Louise

Ja det er rigtig svært og pludselig blev det min tur Tusind tak!

Anmeld

8. september 2013

Laulund87

AnnL skriver:

Stort tillykke, hvor er det dejligt 

Mange tak

Anmeld

8. september 2013

NinaNymannMadsen

Ej hvor godt. Stort tillykke.

Anmeld

8. september 2013

Laulund87

NinaNymannMadsen skriver:

Ej hvor godt. Stort tillykke.

Tak

Anmeld

8. september 2013

bøllen

Laulund87 skriver:

Tak!

Hehe ja sikke en ferie

Lyder til det var en god en af slagsen 

Anmeld

8. september 2013

Muffin_girl

Laulund87 skriver:

Jeg havde brug for en pause af flere årsager, men mest fordi det var for hårdt at se alle de graviditetstråde. Ville vente tilbage når jeg var gravid.

Måtte aflyse vores samtale på onsdag på sygehuset omkring behandling for det er lige hvad jeg er, gravid Vi tog 3 afsted på ferie på Bornholm, men vi havde en skjult passager med hjem

Tror at det har noget at gøre med at jeg lod være med at tænke så meget på det så nu efter 15 måneders prøven er den der.

Det lidt mærkelige er at vi var til grillfest i børnehaven da jeg var 4+0 dvs inden vi selv vidste jeg er gravid og der spurgte pædagogerne om om jeg er gravid. Så sådan her ud og det er så fordi at Maria havde fortalt meget insisterende at jeg altså havde en baby i maven. Nu må vi så fortælle at Maria åbenbart vidste det før os

Her er min test fra lægen og jeg er i dag 5+4 med termin 7. maj

Hov og dem der har mig på FB, shh! 

Ihhhhhhhhhhhh din baryler !! 

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE 

Anmeld

8. september 2013

Laulund87

Aalborg_Pigen skriver:

Ihhhhhhhhhhhh din baryler !! 

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE 

Hihihi tusind tak!

Anmeld

8. september 2013

M (:

Laulund87 skriver:

Jeg har masser af symptomer og med den test, er jeg ved godt mod. Vil ringe til min læge og høre om jeg kan få en tryghedsskanning, hun har egen skanner. Var inde ved sygeplejersken og få det bekræftet så har ikke snakket med lægen.

Tak det tager jeg gerne imod!

Ej, det kunne da være skønt med en tidlig skanning, så man lige kan se, at alt er ok! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.