Er tilbage - Med en nyhed :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2013

Laulund87

Tauf skriver:

Kæmpe Tillykke min søde ven
Maj børn er FANTASTISKE, vi bor hele tre her hjemme

Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke

Tusind tak søde! Ja jeg synes også det er en helt fantastisk årstid, ihh altså

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2013

Carina:-)

tillykke

Anmeld

8. september 2013

MyLove E

Dinna88 skriver:

Og for SØRENISØRENSDAOSSE, vi glæder os!!!! 

Jeg ELSKER at være moster!

Og du er fantastisk til det Tillykke til dig også moster

Anmeld

8. september 2013

Lilje82

Laulund87 skriver:

Jeg havde brug for en pause af flere årsager, men mest fordi det var for hårdt at se alle de graviditetstråde. Ville vente tilbage når jeg var gravid.

Måtte aflyse vores samtale på onsdag på sygehuset omkring behandling for det er lige hvad jeg er, gravid Vi tog 3 afsted på ferie på Bornholm, men vi havde en skjult passager med hjem

Tror at det har noget at gøre med at jeg lod være med at tænke så meget på det så nu efter 15 måneders prøven er den der.

Det lidt mærkelige er at vi var til grillfest i børnehaven da jeg var 4+0 dvs inden vi selv vidste jeg er gravid og der spurgte pædagogerne om om jeg er gravid. Så sådan her ud og det er så fordi at Maria havde fortalt meget insisterende at jeg altså havde en baby i maven. Nu må vi så fortælle at Maria åbenbart vidste det før os

Her er min test fra lægen og jeg er i dag 5+4 med termin 7. maj

Hov og dem der har mig på FB, shh! 

Eh....

Hvor fantastisk  Stort stort tillykke

Anmeld

8. september 2013

Laulund87

Carina:-) skriver:

tillykke

Tak skal du have

Anmeld

8. september 2013

Laulund87

Lilje82 skriver:

Eh....

Hvor fantastisk  Stort stort tillykke

Mange tak!

Anmeld

8. september 2013

Krussedulle

Laulund87 skriver:

Jeg havde brug for en pause af flere årsager, men mest fordi det var for hårdt at se alle de graviditetstråde. Ville vente tilbage når jeg var gravid.

Måtte aflyse vores samtale på onsdag på sygehuset omkring behandling for det er lige hvad jeg er, gravid Vi tog 3 afsted på ferie på Bornholm, men vi havde en skjult passager med hjem

Tror at det har noget at gøre med at jeg lod være med at tænke så meget på det så nu efter 15 måneders prøven er den der.

Det lidt mærkelige er at vi var til grillfest i børnehaven da jeg var 4+0 dvs inden vi selv vidste jeg er gravid og der spurgte pædagogerne om om jeg er gravid. Så sådan her ud og det er så fordi at Maria havde fortalt meget insisterende at jeg altså havde en baby i maven. Nu må vi så fortælle at Maria åbenbart vidste det før os

Stort tillykke

Sikke en dejlig nyhed

Anmeld

8. september 2013

Laulund87

Krussedulle skriver:

Stort tillykke

Sikke en dejlig nyhed

Mange tak!

Anmeld

8. september 2013

AnthonsMor

Laulund87 skriver:

Hvor er det stort!!
Tillykke

Anmeld

8. september 2013

Laulund87

AnthonsMor skriver:

Hvor er det stort!!
Tillykke

Ja kan slet ikke tro det Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.