Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tauf skriver: Kæmpe Tillykke min søde venMaj børn er FANTASTISKE, vi bor hele tre her hjemmeTillykke Tillykke Tillykke Tillykke
Kæmpe Tillykke min søde venMaj børn er FANTASTISKE, vi bor hele tre her hjemmeTillykke Tillykke Tillykke Tillykke
Tusind tak søde! Ja jeg synes også det er en helt fantastisk årstid, ihh altså
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tillykke
Dinna88 skriver: Og for SØRENISØRENSDAOSSE, vi glæder os!!!! Jeg ELSKER at være moster!
Og for SØRENISØRENSDAOSSE, vi glæder os!!!!
Jeg ELSKER at være moster!
Laulund87 skriver: Jeg havde brug for en pause af flere årsager, men mest fordi det var for hårdt at se alle de graviditetstråde. Ville vente tilbage når jeg var gravid. Måtte aflyse vores samtale på onsdag på sygehuset omkring behandling for det er lige hvad jeg er, gravid Vi tog 3 afsted på ferie på Bornholm, men vi havde en skjult passager med hjem Tror at det har noget at gøre med at jeg lod være med at tænke så meget på det så nu efter 15 måneders prøven er den der. Det lidt mærkelige er at vi var til grillfest i børnehaven da jeg var 4+0 dvs inden vi selv vidste jeg er gravid og der spurgte pædagogerne om om jeg er gravid. Så sådan her ud og det er så fordi at Maria havde fortalt meget insisterende at jeg altså havde en baby i maven. Nu må vi så fortælle at Maria åbenbart vidste det før os Her er min test fra lægen og jeg er i dag 5+4 med termin 7. maj Hov og dem der har mig på FB, shh!
Jeg havde brug for en pause af flere årsager, men mest fordi det var for hårdt at se alle de graviditetstråde. Ville vente tilbage når jeg var gravid.
Måtte aflyse vores samtale på onsdag på sygehuset omkring behandling for det er lige hvad jeg er, gravid Vi tog 3 afsted på ferie på Bornholm, men vi havde en skjult passager med hjem
Tror at det har noget at gøre med at jeg lod være med at tænke så meget på det så nu efter 15 måneders prøven er den der.
Det lidt mærkelige er at vi var til grillfest i børnehaven da jeg var 4+0 dvs inden vi selv vidste jeg er gravid og der spurgte pædagogerne om om jeg er gravid. Så sådan her ud og det er så fordi at Maria havde fortalt meget insisterende at jeg altså havde en baby i maven. Nu må vi så fortælle at Maria åbenbart vidste det før os
Her er min test fra lægen og jeg er i dag 5+4 med termin 7. maj
Hov og dem der har mig på FB, shh!
Eh....
Hvor fantastisk Stort stort tillykke
Carina:-) skriver: tillykke
Tak skal du have
Lilje82 skriver: Eh.... Hvor fantastisk Stort stort tillykke
Mange tak!
Krussedulle skriver: Stort tillykke Sikke en dejlig nyhed
Stort tillykke Sikke en dejlig nyhed
AnthonsMor skriver: Hvor er det stort!!Tillykke
Hvor er det stort!!Tillykke
Ja kan slet ikke tro det Mange tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128