Hvor meget brugte i på 1. Barn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2013

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
Vi købte alt nyt, tror vi brugte 30.000 kr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2013

Clisolka

1234rj skriver:

Ja, som overskriften siger... Hvor meget brugte i på jeres første barn. Tænker på opstart ting 

i må gerne skrive om alt var nyt eller brugt

på forhånd tak!

Jeg tror vi brugte omkring 10.000 kr i det hele - meget købte vi brugt  Denne gang har jeg købt lidt småting, for jeg har det hele herhjemme i forvejen til lillebror 

Anmeld

8. september 2013

Ellie79

1234rj skriver:

Ja, som overskriften siger... Hvor meget brugte i på jeres første barn. Tænker på opstart ting 

på forhånd tak!

hmm til den første tror jeg vi brugte omkring 30.000, kunne ikke undvære noget - troede jeg hehe - Til nummer to havde vi solgt det meste og vi brugte max 14.000 til ham og det var med klapvogn og barnevogn, dog brugt denne gang - vi blev klogere 

Anmeld

8. september 2013

Hjaltesmor

10.000,-

Alt var nyt (undtagen en vugge, som vi arvede), og vi prioriterede Tænks testvindere, giftfri/øko mv. En del er dog købt i Sverige, som dengang var en del billigere end DK pga. valutakursen.

Dertil købte vi vaskbare bleer. Dvs. startomkostningerne var højere - tilgengæld har vi ikke efterfølgende skulle bruge penge på engangsbleer (de er med i de 10.000,-)

Anmeld

8. september 2013

Hjaltesmor

Hjaltesmor skriver:

10.000,-

Alt var nyt (undtagen en vugge, som vi arvede), og vi prioriterede Tænks testvindere, giftfri/øko mv. En del er dog købt i Sverige, som dengang var en del billigere end DK pga. valutakursen.

Dertil købte vi vaskbare bleer. Dvs. startomkostningerne var højere - tilgengæld har vi ikke efterfølgende skulle bruge penge på engangsbleer (de er med i de 10.000,-)

nåh ja og klapvognen var også med i prisen

Anmeld

8. september 2013

Tranebaer

Læste for nogle måneder siden, at gennemsnitligt bruger forældre 26.000 kr. på engangsudgifter til første barn. Kan ikke huske om bleer var medregnet. Og så selvfølgelig langt mindre ved de næste børn..

... Oooog bonusinfo: Ifølge forbrugerrådet koster et barn i gennemsnit 750.000 fra det er 0-18 år!

Anmeld

8. september 2013

ønskebørn74

1234rj skriver:

på forhånd tak!

Omkring 30.000 men har jo været gravid før.. Så en del får vi ikke brugt da vi venter tvillinger..

Anmeld

8. september 2013

GUSO

Hej vi har brugt 20000 bare på barnevogn klapvogn og cykeltrailer, derudover kommer seng, puslebord, tøj osv brugte vidst 25-30000 til en start uha det er mange penge

Anmeld

8. september 2013

AnthonsMor

1234rj skriver:

på forhånd tak!

Nærmest alt er købt brugt og vi kom absolut IKKE over 5000,- inden jeg fødte, og det eneste vi ikke havde købt der var tremmesengen som jeg købte for 2 måneder siden tror jeg, og den er ikke taget i brug endnu, Anthon er snart 6 måneder

Anmeld

9. september 2013

Ryberg

Vi brugte omkring 8000,- en blanding af nyt og brugt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.