Hvor meget brugte i på 1. Barn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.608 visninger
31 svar
0 synes godt om
8. september 2013

1234rj

Ja, som overskriften siger... Hvor meget brugte i på jeres første barn. Tænker på opstart ting 

i må gerne skrive om alt var nyt eller brugt

på forhånd tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2013

Lykke:)

1234rj skriver:

Ja, som overskriften siger... Hvor meget brugte i på jeres første barn. Tænker på opstart ting 

på forhånd tak!

Vi har købt ALT nyt, og vi er et godt stykke over 20.000

Anmeld

8. september 2013

Aabye

Næsten ingenting.. :s
et par tusinde måske.. Det meste købte vi brugt.. Barnevognen fik vi af min mor.. 
Min mor købte så også en helvedes masse tøj til os.. 

Det eneste vi købte nyt var en kravlegård (for dem vi kunne finde brugt kostede næsten det samme som en ny) og så købte vi sutteflasker og sterelisator og sådan.. Det var godt nok ikke mange penge vi brugte.. 

Anmeld

8. september 2013

De3Guldklumper

Mener det var omkring 17.000 kr - alt var nyt

Anmeld

8. september 2013

BigHope13

1234rj skriver:

på forhånd tak!

Vi har købt og fået rigtig meget brugt.

Det eneste vi har købt af ny er barnevogn for 7100 kr. Samlet set vil jeg tro vi har brugt ca 10.000

Anmeld

8. september 2013

Helle Nielsen

Vi var så heldige at få barnevognen af mine svigerforældre. Men derudover tror jeg vi brugte 9000, hvor alt var nyt, hvilket vi så har taget af lære af, da man ligeså godt kan købe meget af det brugt, f.eks. puslebord og tremmeseng.

Anmeld

8. september 2013

Trekløver(:

Ca. 7000 kr. Men vi har arvet en hel masse også, og barnevogn og tremmeseng betalte vores forældre.

Anmeld

8. september 2013

lineog4

Vi købte en brugt barnevogn for 1700 kr, en brugt tremmernes for 100, lånte en babyseng hvor vi købte madras til 250. Derudover købte jeg en bæresele, stof til at indrette. Vi monterede en plade på en kommode så den fungerede som pusleplads og købte en puslepude (jeg husker sikke prisen men en billig fra babysam). Og ja et badekar og det var det - høj stol og dyne fik vi af min mor... Tøj der fik vi så meget i barselsgangen så de første 4 mnd skulle vi kun købe bodyer og natdragter. 

Nå jo og så lidt garn til strik... 

Så egentlig meget meget sparet og det var ikke kun fordi vi ikke havde råd, men også fordi jeg er nærig ;-)

Anmeld

8. september 2013

modesty

1234rj skriver:

på forhånd tak!

Omkring 7.000 - stort set alt var brugt. 

Anmeld

8. september 2013

Wimmie

1234rj skriver:

på forhånd tak!

Omkring 6000 kr - det var en god blanding af nyt og brugt - barnevogn, lift, autostol og en del tøj var arvet mens tremmeseng, badekar, og puslebord/hynde var nyt 
Og naturligvis noget af tøjet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.