BigHope13 skriver:
Åh tusind tusind tak
og i lige måde da
Ja ugerne går bare stærkt, og har jo også termin start november så med 3 uger i mellem os er der alligevel lidt forskel. selvom 3 uger i det lange løb ikke er længe
Puha håber det gik godt for din veninde og babyen ,
jeg er obs på det var dog inde og læse lidt om tegn og kan faktisk krydse af ved en del af symptomerne
. Men det meste af væsken har forladt fødderne igen efter en god afslappende dag igår, så de har nok blot været for belastet i weekenden.
Vil dog lige få en god snak med lægen på onsdag når jeg skal til tjek.

Ja tre uger lyder ikke af meget når man stiller det i det tidsperspektiv, det er noget andet når jeg tænker på at jeg er i 20`erne og du er 30`erne, men inden for samme måned (ha ha ha, kunne lige høre det sjove i den sætning når man vender det rundt til vores faktiske alder, det var en side bemærkning
)
Men tror det er fodi jeg synes det er lidt af en milepæl at nå til uge 30.
Jo det gik fint for venindens barn, han var indlagt i knap tre mdr til han nåede 2350 gram, men han undslap alle de alvorlige ting man kan risikere ved så tidlig en fødsel, mener det er i år han er startet i skole, et år forsinket, men ud over udtale vanskeligheder og en del forkælelse har han det godt.
Så er det godt du snart skal til læge, så i kan få det undersøgt, det kan gå rigtig stærkt i nogle tilfælde hvis man får det.
Er selv blevet undersøgt for det tre gange indtil nu, til trods for at jeg ingen vand har i fødderne... endnu
, er tidligere blevet behandlet for forhøjet blodtryk, men det faldt til normalt efter at jeg tabte mig de 20 kg og pga den vægt jeg tager på nu (samt mindre motion) stiger det lidt igen
Anmeld