32+0 Dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.246 visninger
25 svar
28 synes godt om
8. september 2013

BigHope13

I går ramte vi 32+0 og idag er der blot 55 dage tilbage til termin det kan kun gå for langsomt
tiden flyver stadig, men den sidste uge her har været fyldt med blandede følelser.

Jeg er stadig SÅ TRÆT, har overhovedet ingen energi i kroppen, jeg forsøger hver dag lige at vaske lidt mere af bassens ting og gøre mere og mere klar da jeg bare ikke tror jeg har kræfterne til det op mod termin.

i torsdags var jeg i ønskebørn og fik betalt en meget stor del af barnevognen, så nu mangler der blot at blive betalt en lille sjat når vi kan afhente den i starten af næste måned gud hvor jeg dog glæder mig til at få den hjem
desuden fik jeg også en lækker lækker ByStroom pusletaske af min mor i førbarsles gave

fredag og lørdag jeg har så været alt for meget igang med oprydning og rengøring herhjemme da vi fik gæster, hvilket sammen med varmen har resulteret i en total kvæstet ryg, dræbene smerter i bækkenet og ekstrem meget væske i både fingre og fødder har fra tidligt i graviditeten været hævet omkring fingre og fødder men det er er slemt

i får lige lidt billeder,
2 første af maven fra i går 32+0
et af mine kæmpe fødder
og et af min flotte flotte pusletaske, min er dog sort
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2013

Lykke:)

BigHope13 skriver:

I går ramte vi 32+0 og idag er der blot 55 dage tilbage til termin det kan kun gå for langsomt
tiden flyver stadig, men den sidste uge her har været fyldt med blandede følelser.

Jeg er stadig SÅ TRÆT, har overhovedet ingen energi i kroppen, jeg forsøger hver dag lige at vaske lidt mere af bassens ting og gøre mere og mere klar da jeg bare ikke tror jeg har kræfterne til det op mod termin.

i torsdags var jeg i ønskebørn og fik betalt en meget stor del af barnevognen, så nu mangler der blot at blive betalt en lille sjat når vi kan afhente den i starten af næste måned gud hvor jeg dog glæder mig til at få den hjem
desuden fik jeg også en lækker lækker ByStroom pusletaske af min mor i førbarsles gave

fredag og lørdag jeg har så været alt for meget igang med oprydning og rengøring herhjemme da vi fik gæster, hvilket sammen med varmen har resulteret i en total kvæstet ryg, dræbene smerter i bækkenet og ekstrem meget væske i både fingre og fødder har fra tidligt i graviditeten været hævet omkring fingre og fødder men det er er slemt

et af mine kæmpe fødder

Ih hvor er du fin!
Hvor er det skønt, at du er så tæt på nu!
Hold nu op en fed pusletaske!

Anmeld

8. september 2013

BigHope13

Lykke:) skriver:

Ih hvor er du fin!
Hvor er det skønt, at du er så tæt på nu!
Hold nu op en fed pusletaske!

Tusind tusind tak
ja nyder bare at vi snart har under 50 dage tilbage. Så skønt altså.
Ja ikke jeg er også vildt glad for den. Kan slet ikke vente med at pakke den

Anmeld

8. september 2013

Putomanen

Ej, hvor er jeg bare misundelig på din mave

Det er ærgerligt at du er så træt. Jeg håber at du får nået det sidste, så du ikke skal stresse de sidste uger inden fødslen

Jeg lider selv af væske i kroppen generelt, men jeg kan kun forestille mig hvor irriterende det må være med så meget væske, som du har i fødderne.

Anmeld

8. september 2013

Lykke:)

BigHope13 skriver:

Tusind tusind tak
ja nyder bare at vi snart har under 50 dage tilbage. Så skønt altså.
Ja ikke jeg er også vildt glad for den. Kan slet ikke vente med at pakke den

Det er også fantastisk - synes det er gået stærkt!
Det kan jeg godt forstå!

Anmeld

8. september 2013

BigHope13

Putomanen skriver:

Ej, hvor er jeg bare misundelig på din mave

Det er ærgerligt at du er så træt. Jeg håber at du får nået det sidste, så du ikke skal stresse de sidste uger inden fødslen

Jeg lider selv af væske i kroppen generelt, men jeg kan kun forestille mig hvor irriterende det må være med så meget væske, som du har i fødderne.

Hvor er du sød er sikker på du også får den lækreste mave når du kommer lidt længere hen
Det er bare rigtig hårdt lige for tiden, en veninde har sagt jeg nok hellere må få tjekket min blodprocent så det snakker jeg lige med lægen om på onsdag når jeg skal til 3 lægeundersøgelse
men nej orker virkelig ikke at stresse op til terminen

håber det kun lige er fordi jeg har lavet for meget de sidste dage at mine fødder er hævet sådan op for det er godt nok ubehageligt

Anmeld

8. september 2013

NovemberBaby2013

Godt nok øv med fødderne, bækkenet, lænden, ryggen og trætheden! Kender det alt for godt . MEN, stadig lige så smuk mave, som ALTID!

Anmeld

8. september 2013

BigHope13

DecemberBaby2013 skriver:

Godt nok øv med fødderne, bækkenet, lænden og ryggen! Kender det alt for godt . MEN, stadig lige så smuk mave, som ALTID!

Ja Pyha det er lige hårdt nok for tiden. Men har jo ellers haft det godt indtil nu bortset fra bækkenløsning, så det må jeg nok bare acceptere.

Og tusind tak for din søde kommentar

Anmeld

8. september 2013

mommy1991

BigHope13 skriver:

et af mine kæmpe fødder

Maven bliver da bare smukkere og smukkere! 

Anmeld

8. september 2013

BigHope13

emmagirl skriver:

Maven bliver da bare smukkere og smukkere! 

åh mange tak for den søde kommentar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.