Frokost til baby på 7 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2009

Ayasmor

Zafir skriver:

Tråden flyttes til børn fra 0-3 år

Zafir - Mod.

oops.. sorry. havde ikke lige tænk på den gruppe.. Tak..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2009

Ni-ko-li-ne

bonde brød er også godt til afveksling :0)

hvis du har en mini hakker eller en stav blender så kan du tage en dåse tun og en halv avokado og blende det sammen det giver et godt pålæg :0) du kan også gøre det samme med kyllinge bryst filet og ærter :0)

Anmeld

18. juli 2009

A.

rissalat kun dit barn også spise

Anmeld

18. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ayasmor skriver:

oops.. sorry. havde ikke lige tænk på den gruppe.. Tak..

Præcis derfor jeg nu lige gør det her indimellem 

Velbekomme.

Anmeld

18. juli 2009

malou

Victor er 8 md og han har fået rugbrøds happere længe nu... enten med leverpostej, phillidelphia neutral, med oliven og tomat. Nu er han vild med rejer og den det mozaella som man han skærer i, frisk mozaella er det vist. Han smager faktisk det meste af vores mad. frikadeller, skinke snitzel og kylling. vindruer og melon er også et hit... hmmmm han er vist alt spisende.. haha selv ris med lidt bearnaise var han helt vildt med...

Idag skal jeg lave ham en lille æggekage med tomater..
knus malou

Anmeld

18. juli 2009

Ayasmor

Så har Aya fået din første rugbrød med leverpostej... uhhmmm hvor var hun dygtig til at spise det.. Hun spiste lige et kvart bondebrød, og tyggede det som var det noget hun bare altid har gjort.. er så stolt af min lille pige...

Tusind tak for alle de gode ideer

Anmeld

19. juli 2009

malou

Ayasmor skriver:

Så har Aya fået din første rugbrød med leverpostej... uhhmmm hvor var hun dygtig til at spise det.. Hun spiste lige et kvart bondebrød, og tyggede det som var det noget hun bare altid har gjort.. er så stolt af min lille pige...

Tusind tak for alle de gode ideer

Hvor er hun dygtig Hos os gider Victor dårligt sin flaske mere... det er kun morgen flasken jeg kan få ham til at drikke.... ellers er det kun happere der dur... haha..og masser af vand. Er begyndt at kalde ham phillidelpia drengen

knus malou

Anmeld

19. juli 2009

Trolde_mor

Jeg har netop købt en bog omkring dette, jeg købte den i bilka for 39,-
  • Den hedder: "sund mad til babyer og tumlinger" og er skrevet af Valerie Barrett.

Denne er fra0-3 år og opefter.  Der er skemaer over kost dagen igennem, hvornår man kan give fast føde og hvornår man kan give flydende. Der er skema over introduktion af fødevarer i babyens kost, i hvilken alder de kan få det forskellige, og en fravænnings/-overgangsoversigt, der viser overgangen  fra 6 mdr. til 10-12 mdr.
  • Der er ligelede netop udkommet en bog der hedder ”Sund mad til din baby 0-3 år” af Anne Hill
Håber det var til hjælp

Anmeld

19. juli 2009

Ayasmor

malou skriver:

Hvor er hun dygtig Hos os gider Victor dårligt sin flaske mere... det er kun morgen flasken jeg kan få ham til at drikke.... ellers er det kun happere der dur... haha..og masser af vand. Er begyndt at kalde ham phillidelpia drengen

knus malou

Haha... jeg kan lige se Victor for mig med vinger flyve rundt oppe i skyerne og reklamere for phillidelphia.. Her er det ogå snart ved at være slut med flaskerne.. Aya får også kun morgenflaske (hvis hun da overhovedet gider den), og så ellers en gang havregrød, eller øllebrød.. Rugbrødet har ihvertfald været et hit, så det er bare dejligt at det gik så nemt..

Anmeld

19. juli 2009

Ayasmor

Senia skriver:

Jeg har netop købt en bog omkring dette, jeg købte den i bilka for 39,-
  • Den hedder: "sund mad til babyer og tumlinger" og er skrevet af Valerie Barrett.

Denne er fra0-3 år og opefter.  Der er skemaer over kost dagen igennem, hvornår man kan give fast føde og hvornår man kan give flydende. Der er skema over introduktion af fødevarer i babyens kost, i hvilken alder de kan få det forskellige, og en fravænnings/-overgangsoversigt, der viser overgangen  fra 6 mdr. til 10-12 mdr.
  • Der er ligelede netop udkommet en bog der hedder ”Sund mad til din baby 0-3 år” af Anne Hill
Håber det var til hjælp

Super.. tak skal du have.. Vil jeg lige prøve at kigge efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.