Frokost til baby på 7 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.874 visninger
19 svar
0 synes godt om
18. juli 2009

Ayasmor

Jeg er efterhånden ved at være låst lidt fast.. Synes ikke rigtig jeg kan finde på noget ordenligt at spise til min datter på knap 7 mdr. Morgenmad og aftensmad er ikke noget problem... men hvad filan laver jeg lige til frokost.. Synes efterhånden at det er ved at være lidt for "let" for hende med en omgang grød, hvis i forstår.. Hvad fik jeres i den alder???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2009

Mum33

Min søn er også 7 mdr. Er begyndt så små med hapsere med pålæg, for det får de i dagplejen hvor han snart skal begynde. Det nemmeste hvis jeg ikke har tid er ½ avokado. Det er han helt vild med.  

Anmeld

18. juli 2009

MetteT

Ayasmor skriver:

Jeg er efterhånden ved at være låst lidt fast.. Synes ikke rigtig jeg kan finde på noget ordenligt at spise til min datter på knap 7 mdr. Morgenmad og aftensmad er ikke noget problem... men hvad filan laver jeg lige til frokost.. Synes efterhånden at det er ved at være lidt for "let" for hende med en omgang grød, hvis i forstår.. Hvad fik jeres i den alder???

Kathrine får også grød.. Hun er 7 mdr i dag... Men et par stykker i mødregruppen der har samme alder er begyndt på rugbrød, og det tror jeg også jeg vil til at starte med.. Vi var lige hjemme ved en af dem i torsdags og så prøvede vi lige at gi Kathrine et par stykker også, og det klarede hun rigtig godt... Så jeg vil starte li så stille med det... bare et par stykker og grød for resten og så øge det efterhånden..

Knus Mette

Anmeld

18. juli 2009

Ayasmor

MetteT skriver:

Kathrine får også grød.. Hun er 7 mdr i dag... Men et par stykker i mødregruppen der har samme alder er begyndt på rugbrød, og det tror jeg også jeg vil til at starte med.. Vi var lige hjemme ved en af dem i torsdags og så prøvede vi lige at gi Kathrine et par stykker også, og det klarede hun rigtig godt... Så jeg vil starte li så stille med det... bare et par stykker og grød for resten og så øge det efterhånden..

Knus Mette

Tillykke med 7 mdr. dagen Min datter fylder "først" på mandag.. Har godt nok overvejet det rugbrødsnoget.. hmm.. kunne være man skulle på indkøb idag.. Hvad kommer der så på?? Leverpostej eller???

Anmeld

18. juli 2009

MetteT

Ayasmor skriver:

Tillykke med 7 mdr. dagen Min datter fylder "først" på mandag.. Har godt nok overvejet det rugbrødsnoget.. hmm.. kunne være man skulle på indkøb idag.. Hvad kommer der så på?? Leverpostej eller???

Tak..
Jamen f.eks, fløde smøreost, og smørbart fiskepålæg, avocado (som før skrevet) banan og leverpostej... Bløde ting..

Knus Mette

Anmeld

18. juli 2009

Ayasmor

MetteT skriver:

Tak..
Jamen f.eks, fløde smøreost, og smørbart fiskepålæg, avocado (som før skrevet) banan og leverpostej... Bløde ting..

Knus Mette

okay.. super.. tak for tippende.. tror jeg vi prøver til frokost

Anmeld

18. juli 2009

MetteT

Ayasmor skriver:

okay.. super.. tak for tippende.. tror jeg vi prøver til frokost

Selv tak....

Du må da gerne lige skrive og sige hvordan det går..

Knus Mette

Anmeld

18. juli 2009

Diana...

MetteT skriver:

Knus Mette

Tillykke med prinsessen søde   

Anmeld

18. juli 2009

A.

det kan være mange ting alt afhæng om dit barn kan tygge godt..rugbrød med alt muligt,bolle,øllebrød,frugtsalat

Anmeld

18. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tråden flyttes til børn fra 0-3 år

Zafir - Mod.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.