slipper jeg nogensinde fra ham :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2013

Anonym trådstarter

Så har han efterhånden været her nogle timer og bare blevet ved at køre mig psykisk ned. Og han var endda ligeglad om børnene var der! Så nu har jeg gjort det helt klart for ham at jeg ikke vil det her forhold mere og jeg bedte ham om at tage vores datter med. Jeg ved ikke hvornår jeg ser hende igen men jeg kan heller ikke klare at han prøver at få mig psykisk ned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Så har han efterhånden været her nogle timer og bare blevet ved at køre mig psykisk ned. Og han var endda ligeglad om børnene var der! Så nu har jeg gjort det helt klart for ham at jeg ikke vil det her forhold mere og jeg bedte ham om at tage vores datter med. Jeg ved ikke hvornår jeg ser hende igen men jeg kan heller ikke klare at han prøver at få mig psykisk ned

Hvorfor skulle han tage datteren med?

Anmeld

8. september 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Hvorfor skulle han tage datteren med?

Fordi at jeg har haft det dårligt i det her forhold og han har kørt mig psykisk ned og lider af angst og depression så kunne ikke overskue den lille i dag så hun sover hos hendes farmor

Anmeld

8. september 2013

Anonym skriver:

Fordi at jeg har haft det dårligt i det her forhold og han har kørt mig psykisk ned og lider af angst og depression så kunne ikke overskue den lille i dag så hun sover hos hendes farmor

Fair nok. Tror jeg misforstod dit indlæg.
Håber du får hjælp til at komme ovenpå igen så du kan overskue din datter igen
Held og lykke

Anmeld

9. september 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Fair nok. Tror jeg misforstod dit indlæg.
Håber du får hjælp til at komme ovenpå igen så du kan overskue din datter igen
Held og lykke

jeg skal hente hende i vuggestue i dag og hendes far skal først have hende på torsdag, så vil nyde de dage med hende.. jeg har bare svært ved at overskue hende når min eks er i nærheden da han kører mig psykisk ned..

Anmeld

9. september 2013

Anonym skriver:

jeg skal hente hende i vuggestue i dag og hendes far skal først have hende på torsdag, så vil nyde de dage med hende.. jeg har bare svært ved at overskue hende når min eks er i nærheden da han kører mig psykisk ned..

Så er det måske en meget god ide at i får ordnet samvær således at når far skal have hende må han hente efter vuggestue og afleverer ligeledes i vuggestue så du kan hente hende der uden i behøver mere end nødvendig kontakt (hvis det altså er umuligt at tale sammen)
Håber du får nogen dejlige dage med hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.