slipper jeg nogensinde fra ham :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.607 visninger
15 svar
2 synes godt om
8. september 2013

Anonym trådstarter

Er gået fra min kæreste. Vi har haft problemer i lang tid. Men han har åbenbart en eller anden form for overtagelses ting. Gang på gang får han sagt de rigtige ord. Ville bare ønske Han ikke gjorde det gang på gang. Hvordan har i når kæresten ikke har kunnet accepteret det at det var slut? Vil bare prøve at få en hverdag til at køre med mine børn men han bliver ved at skrive til mig for at vi skal finde ud af det. Problemet er bare at jeg ikke rigtig føler det samme for ham mere og det er jo os bare hårdt at sige at jeg ikke elsker ham mere! Men kan bare snart ikke klare det her mere!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Er gået fra min kæreste. Vi har haft problemer i lang tid. Men han har åbenbart en eller anden form for overtagelses ting. Gang på gang får han sagt de rigtige ord. Ville bare ønske Han ikke gjorde det gang på gang. Hvordan har i når kæresten ikke har kunnet accepteret det at det var slut? Vil bare prøve at få en hverdag til at køre med mine børn men han bliver ved at skrive til mig for at vi skal finde ud af det. Problemet er bare at jeg ikke rigtig føler det samme for ham mere og det er jo os bare hårdt at sige at jeg ikke elsker ham mere! Men kan bare snart ikke klare det her mere!

Du holder på dine følelser, og bliver afklaret med dig selv. Også holder du ved, når han skriver.. Står ved din beslutning om at være alene. 

Og hvis du ikke føler det samme, eller elsker ham mere, burde det vel ikke være så svært at forblive alene? Ville ignorere ham når han skrev/ringede medmindre det omhandlede børnene (hvis han er faderen) :-)

Anmeld

8. september 2013

B&J

det eneste råd jeg har lad ham skrive ringe alt det han vil, og lad vær med at svare også selv om det er søde ord....

ja det er træls men der er jo ikke noget at gøre ind at åben sms og gå ud uden at læse dem

Anmeld

8. september 2013

Anonym trådstarter

VråJepsen skriver:

Du holder på dine følelser, og bliver afklaret med dig selv. Også holder du ved, når han skriver.. Står ved din beslutning om at være alene. 

Og hvis du ikke føler det samme, eller elsker ham mere, burde det vel ikke være så svært at forblive alene? Ville ignorere ham når han skrev/ringede medmindre det omhandlede børnene (hvis han er faderen) :-)

Han er Far til vores Den mindste men ikke den store. Jeg ønsker bare at være alene med mine børn og pga han i lang tid har snakket grimt til mig og vi er gået fra hinanden mange gange og når jeg så er gået begynder han at skrive mange søde beskeder. Vil jo heller ikke være en kælling og være ond overfor ham!

Anmeld

8. september 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Han er Far til vores Den mindste men ikke den store. Jeg ønsker bare at være alene med mine børn og pga han i lang tid har snakket grimt til mig og vi er gået fra hinanden mange gange og når jeg så er gået begynder han at skrive mange søde beskeder. Vil jo heller ikke være en kælling og være ond overfor ham!

du behøver vel ikke at være en kælling eller ond overfor ham, fordi du ikke ønsker det samme som ham?? 

Anmeld

8. september 2013

Anonym trådstarter

VråJepsen skriver:

du behøver vel ikke at være en kælling eller ond overfor ham, fordi du ikke ønsker det samme som ham?? 

Føler bare jeg har dårlig samvittighed fordi jeg ikke ønsker at være en familie mere

Anmeld

8. september 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Føler bare jeg har dårlig samvittighed fordi jeg ikke ønsker at være en familie mere

Der er absolut intet at have dårlig samvittighed over.. Hvis han ikke snakker pænt, og dine følelser er forsvundet. og du drømmer om alene, så er det da det du skal gå efter.. Det jo ikke første gang i er gået fra hinanden. Så hold fast denne gang :-)

Anmeld

8. september 2013

Anonym trådstarter

VråJepsen skriver:

Der er absolut intet at have dårlig samvittighed over.. Hvis han ikke snakker pænt, og dine følelser er forsvundet. og du drømmer om alene, så er det da det du skal gå efter.. Det jo ikke første gang i er gået fra hinanden. Så hold fast denne gang :-)

Nej det er rigtig nok. Må bare prøve at gøre det helt klart over for ham! Og så må jeg bare ignorere alle de søde sms er fra ham

Anmeld

8. september 2013

LRJ

Min eks skrev også en masse søde ting til mig, jeg Lod ham skrive det og ignorerede det bare, og det blev ved selv da jeg fik en kæreste, mener der gik 3-4 mdr efter jeg fik kæreste ) 10 mdr efter jeg flyttede fra ham. så stoppede han , sagde gentagne gange jeg ikke ville have han skrev sådan til mig, men han accepterede det bare ikke.. til sidst stoppede han selv

så Ignorere det, og hold ved at du ikke vil være sammen med ham, hvis du ikke vil det.

Anmeld

8. september 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Hvis du ikke elsker ham mere så synes jeg at du skal sige det som det er. Han gør sig sikkert også forhåbninger om at forholdet kan reddes. Det vil sikkert være hårdt for ham at høre, men bedre han ved det så i begge to kan komme videre med jeres liv.
Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.