Jeg vil ikke.... Jeg vil ikke... Jeg vil ikke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

889 visninger
4 svar
2 synes godt om
7. september 2013

lille fnug

købe hverken odder eller emmaljunga banevogne, meeeen man har et standpunkt til man tager et nyt

Har lige været i ønske børn og bestille en emmaljunga big star supreme 2014 model og den er så fin Men sælgerne havde altså også de flotteste brune øjne, tror han kunne have solgt hele butikken til mig

Hvad vil i andre bruge til barnevognen når den lille skal sove ude? Jeg havde overvejet voksien, men er godt nok kommet i tvivl, har jo selvfølgelig købt vognen med lift,

Havde forøvrigt bestilt tid til en ekstra kønsscanning i dag, da spunken var ret genert til MD-scanningen, så jordemorderne var ikke 100% sikker på kønnet. Men der er nu fastslået der ER en lille pige vi skal have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2013

Millea

Hvoefor ville du ikke have odder eller emmaljunga?

Jeg har lige købt en odder classisc i går og en brugt lift i dba - er selv mega meget i tvivl om jeg skal have en voksi.. Men altså tror sgu vi køber en voksi, de er sgu meget smarte..

Men altså voksien kan ikke ligge i liften, og hvis bæbsi sover skal man jo så tage den indenfor i voksien og det bliver vel mega varmt så.. Ej altså... Ved det ikke.. 

Anmeld

8. september 2013

Sabina92

Jeg har købt en Odder, jeg bruger liften i år og voksien til næste år.

Anmeld

10. september 2013

lille fnug

Millea skriver:

Hvoefor ville du ikke have odder eller emmaljunga?

Jeg har lige købt en odder classisc i går og en brugt lift i dba - er selv mega meget i tvivl om jeg skal have en voksi.. Men altså tror sgu vi køber en voksi, de er sgu meget smarte..

Men altså voksien kan ikke ligge i liften, og hvis bæbsi sover skal man jo så tage den indenfor i voksien og det bliver vel mega varmt så.. Ej altså... Ved det ikke.. 

Det er bare fordi jeg er lidt sær med mærkevare....
Synes er nogle rigtig lækre vogne, men.... argh.. hvorfor skal også betale for navnet?!
Har desuden hørt at odder har problemer med alarmerne i butikker pga malingen på stellet og de ved det, men vil ikke gøre noget ved det. Og så synes jeg personalet i babysam er lidt agressive ifh til at sælge odder.
Og emmaljunga.... det er jo ikke dansk.

Jeps ved godt jeg er sær. Men når det så er sagt, så glæææder jeg mig til at hente min skønne emmaljunga vogn
Ja er både sær og dobberltmoralsk

Anmeld

11. september 2013

Millea

hehe, ej man skal da have nogle "særheder" sådanne har jeg også.. Min kæreste og jeg er meget opmærksom på at købe dansk design hvis vi kan komme fra det.. Det er sgu da også sært.. Og Odder er jo dansk 

Men hay, tillykke med din nye lækre barnevogn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.