Tillykke Smilla og Malte!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2009

BellaT

TILLYKKE!!! Håber I har haft en skøn dag sammen med jeres kære.

fra Helle og Phlipper..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2009

Monica

Tillykke med dagen... Håber at alle har fået fine cornflækker lagkager....

Moni - og Gustav

Anmeld

18. juli 2009

ivfmarie

Tak for alle jeres søde hilsner!

Lad mig straks tilføje: Kan vejret i dag overraske nogen?? Det kom ikke bag på os ihvertfald.. Han fik virkelig efter fortjeneste..

Nå, men daget er på fuldstændig ufødselsdagsagtig vis blevet brugt i øspøs regnvejer til et live Jazz arrangement på havnen i Ålbæk sammen med mine forældre og et af deres vennepar. Det var her kage blev indtaget under laaange blikke af de tilskuerne ved de omkringstående borde.
Malte åd det blå MMF i rå mængder - shit det smitter af!! Da han blev puttet for en time siden var han stadig blå i hele hovedet  .

Han fik en pedal-traktor med anhænger af min forældre - OOOooohh Hvor var det et hit! Han havde nær fået et hjerte-tilfælde da han fik revet papiret af og så billedet af traktoren!

De næste par dage skal vi tilbringe her i Skagen hos min forældre - forhåbentlig bliver vejret lidt mere ude-agtigt så vi kan komme på sightseeing i området uden at være iført våddrageter!

Marie - der nok skal smide billeder snart, men lige nu har jeg lusket mig til at bruge mutters pc.

Anmeld

19. juli 2009

Kaufie

Et forsinket omend stadig velment stort stillykke til Smilla og Malte....

Anmeld

19. juli 2009

Ny mor

STORT tilykke med i går, Malte & Smilla  

kh Birgitte & Marius - ret misundelig på Maltes pedaltraktor

Anmeld

20. juli 2009

Louise mortil4

rigtig mange gange tillykke med dagen, håber i havde en rigtig god dag og fik nogle gode gaver.

Knus Louise, Lærke og Liv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.