Vitaminer uden graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2013

Anonym trådstarter

Putomanen skriver:

Jeg synes nu mest at det er firmaerne, som sælger produkter, der siger, at vi skal spise dem.
Alle steder jeg har læst er det kun folinsyre og d-vitamin så tidligt i graviditeten.

Men du skal gøre hvad du selv er mest tryg ved

Lægen sagde bare at det er gennem hele min graviditet at jeg kan nøjes med de to ting Men må jo stole på hun ved hvad hun taler om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2013

Putomanen

Anonym skriver:

Lægen sagde bare at det er gennem hele min graviditet at jeg kan nøjes med de to ting Men må jo stole på hun ved hvad hun taler om

Så vidt jeg ved skal man da også spise jern efter uge 10. Nogle steder anbefaler de også kalk, hvis man ikke får nok mælkeprodukter.
Har hun taget blodprøver? Måske kan hun se at din krop får rigeligt af det hele, men det ville undre mig, hvis du ikke skal have jern også.

Anmeld

7. september 2013

Mother-love

Jeg vil anbefale dig at tage dem. Medmindre du er ret sikker på at du får dvs vitaminers dagligt i dit mad.
Jeg ville gerne tage multi vitaminer. Men hver jeg tog en kastede jeg op efter 15 min. Og det var uanset hvornår jeg tog den.
Da jeg havde født. Skulle jeg grundet mit piskesmæld have taget blodprøvers for at se om jeg manglede vitaminer. Det gjorde jeg så i den grad. Var i bund i alt pga jeg ikke tog i min graviditet. Selvom jeg spiste varieret kost dagligt.

Anmeld

7. september 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Hejsa. Jeg er gravid i 6. uge og har lige været ved lægen.

Der fik jeg at vide at jeg skulle tage folinsyre og D-vitamin. Spurgte om ikke jeg skulle tage multivitamin eller gravitamin, men nej det var rigelig med de andre. Det står endda i den bog jeg fik med hjem.

I min første graviditet for 4 år siden skulle jeg dog tage multi.

Hvad tager I andre?

Jeg tog Apovit's gravid vitaminer indtil der ikke var flere i bøtten

Også fra uge 10 tog jeg Apovit's Jern til gravide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.