Øv hvor synes jeg bare der er mange problemer bare fordi man er blevet gravid mens man er på kontanthjælp
Og jeg har endda en elevplads pr. 1/9-14 og alligevel behandler de mig som en der ikke gider noget 
Har siden uge 15 haft begyndende bækkenløsning - igår faldt jeg - og det har ikke gjort det bedre!!!
Jeg ringer så til lægen idag for at få en tid nu hvor jeg alligevel skal derop i næste uge til 2. lægeundersøgelse og får beskeden at de ingen tid har i HELE næste uge, jeg kan MÅSKE være heldig at jeg kan få en akuttid hvis jeg ringer mandag morgen mellem 8-9.
Nu er sagen bare lige den at jeg på mandag skal starte på noget nyt efter ferien. Et sted hvor jeg skal lave stearinlys og altså derfor stå op fra 9-14 hver dag + en time bus hver vej.
Jeg spurgte idag min sagsbehandler om jeg så kunne vente med at starte til tirsdag hvis nu jeg skulle være heldig at få en akuttid mandag morgen, men det må jeg ikke!!! Så hvad gør jeg?? Hvis jeg ringer mellem 8-9 (altså mens jeg sidder i bussen) og får en tid om formiddagen så skal jeg med bussen tilbage igen med det samme?
Åhh, kan slet ikke overskue det
Og jeg har bare så ondt! Føler virkelig at de ser ned på mig!
Anmeld