Forbander den dag jeg kom på kontanthjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.581 visninger
26 svar
8 synes godt om
6. september 2013

grinny

Øv hvor synes jeg bare der er mange problemer bare fordi man er blevet gravid mens man er på kontanthjælp  Og jeg har endda en elevplads pr. 1/9-14 og alligevel behandler de mig som en der ikke gider noget 

Har siden uge 15 haft begyndende bækkenløsning - igår faldt jeg - og det har ikke gjort det bedre!!!

Jeg ringer så til lægen idag for at få en tid nu hvor jeg alligevel skal derop i næste uge til 2. lægeundersøgelse og får beskeden at de ingen tid har i HELE næste uge, jeg kan MÅSKE være heldig at jeg kan få en akuttid hvis jeg ringer mandag morgen mellem 8-9. 

Nu er sagen bare lige den at jeg på mandag skal starte på noget nyt efter ferien. Et sted hvor jeg skal lave stearinlys og altså derfor stå op fra 9-14 hver dag + en time bus hver vej.

Jeg spurgte idag min sagsbehandler om jeg så kunne vente med at starte til tirsdag hvis nu jeg skulle være heldig at få en akuttid mandag morgen, men det må jeg ikke!!! Så hvad gør jeg?? Hvis jeg ringer mellem 8-9 (altså mens jeg sidder i bussen) og får en tid om formiddagen så skal jeg med bussen tilbage igen med det samme?

Åhh, kan slet ikke overskue det  Og jeg har bare så ondt! Føler virkelig at de ser ned på mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2013

Sijac

grinny skriver:

Øv hvor synes jeg bare der er mange problemer bare fordi man er blevet gravid mens man er på kontanthjælp  Og jeg har endda en elevplads pr. 1/9-14 og alligevel behandler de mig som en der ikke gider noget 

Har siden uge 15 haft begyndende bækkenløsning - igår faldt jeg - og det har ikke gjort det bedre!!!

Jeg ringer så til lægen idag for at få en tid nu hvor jeg alligevel skal derop i næste uge til 2. lægeundersøgelse og får beskeden at de ingen tid har i HELE næste uge, jeg kan MÅSKE være heldig at jeg kan få en akuttid hvis jeg ringer mandag morgen mellem 8-9. 

Nu er sagen bare lige den at jeg på mandag skal starte på noget nyt efter ferien. Et sted hvor jeg skal lave stearinlys og altså derfor stå op fra 9-14 hver dag + en time bus hver vej.

Jeg spurgte idag min sagsbehandler om jeg så kunne vente med at starte til tirsdag hvis nu jeg skulle være heldig at få en akuttid mandag morgen, men det må jeg ikke!!! Så hvad gør jeg?? Hvis jeg ringer mellem 8-9 (altså mens jeg sidder i bussen) og får en tid om formiddagen så skal jeg med bussen tilbage igen med det samme?

Åhh, kan slet ikke overskue det  Og jeg har bare så ondt! Føler virkelig at de ser ned på mig!

Du melder dig syg der hvor du skal hen og ringer til lægen, smører lidt ekstra på, og får en tid der.

Anmeld

6. september 2013

grinny

Sijac skriver:

Du melder dig syg der hvor du skal hen og ringer til lægen, smører lidt ekstra på, og får en tid der.

Har overvejet det, men min sagsbehandler får af vide når jeg ikke er mødt op og hun har jo allerede fortalt hvilken mening hun havde om det 

Anmeld

6. september 2013

Hjaltesmor

Har du talt med din jordemoder om bækkenbundsløsning og fald?

Anmeld

6. september 2013

Sijac

Sijac skriver:

Håber at du er okay efter faldet?

Hallaluja for systemet, HADER at de skærer alle over én kam.. Og det bliver endnu bedre den 1/1-14 - NOT!!!

Anmeld

6. september 2013

grinny

Hjaltesmor skriver:

Har du talt med din jordemoder om bækkenbundsløsning og fald?

Min jm ved godt jeg har bækkenløsning men ikke faldet, og kan først få fat i hende på tirsdag eller onsdag

Anmeld

6. september 2013

grinny

Sijac skriver:

Håber at du er okay efter faldet?

Hallaluja for systemet, HADER at de skærer alle over én kam.. Og det bliver endnu bedre den 1/1-14 - NOT!!!

Jeg er okay, maven ramte heldigvis ikke jorden, men fik vredet alt for meget i mit bækken 

Anmeld

6. september 2013

Bshizzle

Jeg ville simpelhen sygemelde mig omgående.. bum!
Og så få en tid ved lægen når du nu kan..

Både din Læge og din JM ved du har smerter..
Og for at stå bedre, så fortæl din JM hva der er sket.  

Anmeld

6. september 2013

Bshizzle

Forresten... din Sagsbehandler kan ikke blande sig i om du er syg eller ej.
Hun ved du har kontaktet din læge, og din Læge ved du skal ha en tid.
- ergo... få en tid hurtigt

Anmeld

6. september 2013

Sijac

Bshizzle skriver:

SSASAGSAForresten... din Sagsbehandler kan ikke blande sig i om du er syg eller ej.
Hun ved du har kontaktet din læge, og din Læge ved du skal ha en tid.
- ergo... få en tid hurtigt

desværre kan hendes sagsbehandler godt blande sig, hun kan faktisk mere eller midre gør med hende hvad hun vil - og Grinny kan ikke sygemelde sig, det SKAL lægen gøre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.