Hvilken lindene brystcreme er bedst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2013

Victoria2013

Jeg brugte også Danatekt og det lindrede i hvert fald hér

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2013

AnonymMor

grønbæk skriver:

Jeg har i tirsdags fået en lille pige mere og mine brystvorter er kommet i fuld sving og er rigtig ømme! Jeg synes hun tager godt fat om dem, men det gør stadig ondt. Der er kommet små sår på dem begge og lige nu smører jeg med lanolin creme, som er okey, men hvis jeg nu skulle have noget mere effektivt, hvad kan så anbefales?

jeg brugte også lanolin creme og fik at vide på sygehuset at det var det bedste og mest effektive.. 

Btw hvis nogen mangler en tube så har jeg en uåbnet 40 ml til at ligge som kan fås for 100 kr ( den har kostet 180 kr på apotekt )  

Anmeld

17. september 2013

Mi&Mi

Babymor2010 skriver:

Det er den samme jeg bruger nu her - den er guld værd! 

det er den nemlig

Anmeld

17. september 2013

Mette Jørgensen - Mammashop

grønbæk skriver:

Jeg har i tirsdags fået en lille pige mere og mine brystvorter er kommet i fuld sving og er rigtig ømme! Jeg synes hun tager godt fat om dem, men det gør stadig ondt. Der er kommet små sår på dem begge og lige nu smører jeg med lanolin creme, som er okey, men hvis jeg nu skulle have noget mere effektivt, hvad kan så anbefales?

Stort tillykke med din lille pige  Jeg har selv rigtig god erfaring med cremen fra Essential Care. Den er økologisk, så du behøver ikke være bange for, at din lille pige ikke må få det i munden  

Kh. Mette 

Anmeld

17. september 2013

hekran

Brugte det lille lilla mirakel fra apoteket. En lille tube der hedder Lansinoh. Den er lanolinbaseret og meget drøj. Brugte den kun i ca en uge. Har meget sart hud, men fik hverken rifter, sår eller skorper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.