Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
-Milla- skriver: Du ser super godt ud, søde.
Du ser super godt ud, søde.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hold nu op hvor ser det bare godt ud med den mave..
Og dejligt at du mærker liv så meget
Millea skriver: Hold nu op hvor ser det bare godt ud med den mave.. Og dejligt at du mærker liv så meget
Lotus86 skriver: Så det vist på tide med et nyt mavebilledeEr i dag 26+4 og har det strålende, stort set Har en lille smule bøvl med bækkenet, men slet ikke noget slemt, så det er til at leve med. Mærker prinsessen hele tiden, nærmest konstant, det er helt vildt så aktiv hun er, nogle gange gør det næsten ondt når hun lige giver et ordenligt slag Har taget 7 kg. på indtil videre, det fint nok, så længe jeg kan holde mit spejlbillede ud, så kan vægten sige hvad den vil
Så det vist på tide med et nyt mavebilledeEr i dag 26+4 og har det strålende, stort set Har en lille smule bøvl med bækkenet, men slet ikke noget slemt, så det er til at leve med. Mærker prinsessen hele tiden, nærmest konstant, det er helt vildt så aktiv hun er, nogle gange gør det næsten ondt når hun lige giver et ordenligt slag Har taget 7 kg. på indtil videre, det fint nok, så længe jeg kan holde mit spejlbillede ud, så kan vægten sige hvad den vil
Sikke en smuk mave.. OG den havde jeg vist overset. hihi
Det er lige med at læse rigtigt. Læste det som om du var på flasken igen det var heldigvis ikke det der stod.
men der imod var det en rigtig fin mave
Fuglemor skriver: Det er lige med at læse rigtigt. Læste det som om du var på flasken igen det var heldigvis ikke det der stod. men der imod var det en rigtig fin mave
MIWULA skriver: Sikke en smuk mave.. OG den havde jeg vist overset. hihi
Lotus86 skriver: Haha... Nej dog ikke, selvom man da godt kunne trænge til en lille sjus en gang i mellem
Haha... Nej dog ikke, selvom man da godt kunne trænge til en lille sjus en gang i mellem
Hi hi helt enig
Lotus86 skriver: Tusind takOg i lige måde, så lige du også havde lagt et nyt op, nu dem da rigtig ved at tage form
Tusind takOg i lige måde, så lige du også havde lagt et nyt op, nu dem da rigtig ved at tage form
Hihi ja der begynder da at ske lidt nu.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128