Så vil jeg flashe lidt igen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.525 visninger
42 svar
27 synes godt om
6. september 2013

Lotus86

Så det vist på tide med et nyt mavebillede

Er i dag 26+4 og har det strålende, stort set Har en lille smule bøvl med bækkenet, men slet ikke noget slemt, så det er til at leve med.

Mærker prinsessen hele tiden, nærmest konstant, det er helt vildt så aktiv hun er, nogle gange gør det næsten ondt når hun lige giver et ordenligt slag

Har taget 7 kg. på indtil videre, det fint nok, så længe jeg kan holde mit spejlbillede ud, så kan vægten sige hvad den vil
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2013

M (:

Lotus86 skriver:

Er i dag 26+4 og har det strålende, stort set Har en lille smule bøvl med bækkenet, men slet ikke noget slemt, så det er til at leve med.

Mærker prinsessen hele tiden, nærmest konstant, det er helt vildt så aktiv hun er, nogle gange gør det næsten ondt når hun lige giver et ordenligt slag

Har taget 7 kg. på indtil videre, det fint nok, så længe jeg kan holde mit spejlbillede ud, så kan vægten sige hvad den vil

Wauw, sikke en flot babybule! 

Anmeld

6. september 2013

Bettina90

Lotus86 skriver:

Hvor er den fin din mave  bliver lidt misundelig 

Anmeld

6. september 2013

Lotus86

M (: skriver:

Wauw, sikke en flot babybule! 

Tusind tak

Er det også også snart ved at være tid til en 6 måneders update?

Anmeld

6. september 2013

M (:

Lotus86 skriver:

Tusind tak

Er det også også snart ved at være tid til en 6 måneders update?

Hihi, ja, han bliver 6 måneder imorgen (!!), så kan da godt ske, jeg burde skrive den senere i dag!

Anmeld

6. september 2013

Lotus86

Bettina90 skriver:

Hvor er den fin din mave  bliver lidt misundelig 

Mange tak

Kan se du har termin kort efter mig, så du har da helt sikkert også en rigtig fin babyhule

Anmeld

6. september 2013

Lotus86

M (: skriver:

Hihi, ja, han bliver 6 måneder imorgen (!!), så kan da godt ske, jeg burde skrive den senere i dag!

Det er altså vildt som tiden flyver

Anmeld

6. september 2013

M (:

Lotus86 skriver:

Det er altså vildt som tiden flyver

Ja, jeg kan virkelig heller ikke forstå det. Jeg synes jo lige han er kommet - og alligevel kan jeg næsten ikke huske tiden før ham.. 

Anmeld

6. september 2013

Bettina90

Lotus86 skriver:

Mange tak

Kan se du har termin kort efter mig, så du har da helt sikkert også en rigtig fin babyhule

Den er slet ikke så rund og flot som din  Er stadig på det stadie, hvor jeg mest bare synes jeg ser tyk ud 

Anmeld

6. september 2013

Frejsmor

Sikke en flot hule lillesøster har sig der!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.