Hej.
Jeg er 27 år, og blev på min fødselsdag friet til af manden jeg har delt mit liv, sorger og glæder med de sidste 10 år :-) <3
Jeg er ny her, men da jeg efter P-pille stop i juli nu oplever min krop gøre noget jeg ikke forstår, ville jeg ty til jer herinde, som måske har prøvet det.
Vi prøver egentlig ikke at blive gravide lige nu, men ville gerne lade min krop finde sig selv efter 12 år på P-piller uden pauser. vi havde så en ups'er her den anden dag, hvor vi ret hurtigt kom i tanke om beskyttelse, men der er jo mulighed/risiko for at der er kommet noget sæd. Ifølge beregnere på nettet var min ægløsning/frugtbare periode D. 1.-5. september.
I går aftes begyndte jeg så at få noget mørk udflåd/gammel blødning, og i dag har jeg så blødt en hel del mere. Blodet er for det meste friskt (rødt, klart), men der er også små "klumper" ind imellem. Det er så kraftigt, at det "løber"/drypper ned i kummen på toilettet, når jeg sidder der.
jeg mistænker en SA?? Men synes alligevel det er voldsom blødning efter så kort tid? Har aldrig tidligere blødt omkring ÆL. Har haft lidt mens-agtige smerter og oppustet mave, men ellers ikke rigtigt noget.
Håber I kan hjælpe? :-)
Kh Louise
Anmeld