Hvad gør man, når der ikke er mere at gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2013

Lone Jakobsen

fandt lige din tråd og tænker på hvordan det er gået dig? fik du hjælp og evt. hvordan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2013

Anonym trådstarter

Lone Jakobsen skriver:

fandt lige din tråd og tænker på hvordan det er gået dig? fik du hjælp og evt. hvordan?

Nej, jeg har ikke modtaget hjælp, endnu. Venter stadig.

Anmeld

26. september 2013

wamse

Jeg ville, som andre har nævnt, gøre brug af psykiatrisk skadestue, det hjalp ihvertfald min veninde ind og få en reel udredning.

Jeg er selv inde i det psykiatriske system, og jeg er igang med en behandling på 20 samtaler med læge + sygeplejerske, hvor vi skal finde den rette medicinering for mig, så jeg kan lave bedst muligt med den sygdom, som jeg har.

Mange tanker herfra

Anmeld

26. september 2013

Demata

Årh 

Din historier giver mig flashback, har været igennem det samme, og en af sætningerne jeg fik, og aldrig glemmer, er: "Du har jo ikke gjort skade på dig selv ENDNU" ..Så derfor mente de ikke de havde pligt til at gøre noget. Jeg havde forklaret dem situationens alvor, og de sagde selv jeg burde indlægges, men der var ikke lige plads, og jeg havde jo ikke gjort noget ENDNU. 

Jeg var både på Bispebjerg og Glostrup psykiatriskskadestue.

Der røg alt tiltro til vores samfund lige! Jeg var heldig at ende hos en fantastisk psykolog, der faktisk hjalp mig igennem, men tør ikke tænke på hvad der kunne være sket. 

Føler virkelig med dig, og hvis du skulle få brug for at snakke, er du velkommen til at skrive.. Kan desværre ikke give dig mange gode råd, da jeg aldrig selv havde succes med systemet, men kender frustationerne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.