Er det plat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2013

Kløver

Er jo hvad man er til, vi er 3 søstre der alle starter med M og min mand starter også med M, begge vores børn, starter helt tilfældigt, med D og har da snakket navne til en evt nr 3 og der er mande. Ikke vild med det D navn jeg har på listen og har faktisk lige nu et S og et M navn i snak og alternativt navne med H,I,G,A og E indtil videre og holder vi til de primære navne, vil alle børnenes navne indeholde et I og et A

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her hedder naboens 3 drenge Magnus, Mikkel og malthe og de er total søde drenge, så tænker straks på dem, når du siger i vil vil køre M stilen! 

Her den anden dag i Legoland hørte vi en familie med 3 børn der hed Jens Peter, Jens Kristian og josefine. Vh stine

Anmeld

6. september 2013

serinasmor

Det er nok lidt plat - men sødt

Med hilsen fra huset med 3x S .

Vi har endda snakket om at hvis det nogensinde bliver til én mere kunne det godt være endnu et s

Anmeld

6. september 2013

Frk.S

Hi hi, det minder mig om mig og min barndomskæreste der begge starter med m. Vi sagde at vi skulle have 6 børn (3 drenge og 3 piger - var vi nok ikke helt klar over vi ikke selv kunne bestemme) og de skulle alle starte med m.

Måske meget godt det ikke blev til noget. 

Men ellers synes jeg da bare i skal gøre hvad i føler for. Kan i finde et navn med m til den ny som i kan lide, skal i da bare gøre det... 

Anmeld

6. september 2013

Lullaby*

Det er ikke så meget mig. Men vi er jo alle forskellige
Og I skal gøre det I føler for.

Anmeld

6. september 2013

Annette A

Det vælger man da selv. Har selv en søster som har tre børn der alle starter med M fordi hende og mandens navn er med M.

Har kendt nogen der ville have deres børn skulle starte med J samt en som valgte navne ud fra den nordiske mytologi og de skulle have navne i alfabetisk rækkefælge fx en med B, K og T.

Min kæreste og jeg har valgt at vores børn skal have 7 bogstaver i deres navn fordi det pige- og drengenavn vi tilfældigvis valgte første gang begge var på 7 bogstaver og så blev det ligesom vores udgangspunkt.

Så nej man gør da som man synes det er smart. Det er jo lige meget hvad andre synes.

Anmeld

6. september 2013

Benjamins'mor

Synes ikke det er plat.
Synes faktisk det ville være mere underligt hvis jeres næste barn ikke startede med M, nu hvor i 3 andre gør.

Anmeld

6. september 2013

Victoria2013

Syntes ikke det er ligeså plat som dem der vælger at køre "alfabet" i børnenavnene... vi havde nogle bekendte engang, med tre piger... deres (specielle) navne startede med henholdsvis A, B og C... og da familien så fik hun så fik den et D navn... det er lidt mere plat syntes jeg, end bare samme bogstav

Anmeld

6. september 2013

Ciss

Nejda, ikke plat i det hele taget.

Man skal bare passe på, at det ikke bliver for ens og "Andebyagtig" (a la Rip, Rap og Rup) og dermed utilsigtet komisk. Så jeg ville ikke have valgt f eks Morten og Martin og Marvin til tre brødre.

Sålænge navnet er et, som I virkelig brænder for, synes jeg det er ok. Hvis I begynder at vælge et navn, som ikke er en favorit, bare fordi det er nødt til at være et navn på M, og I ikke kan finde noget bedre alternativ, så synes jeg, det er gået for langt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.